محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

با رفع محدودیت‌های کرونایی افراد بیشترین به رزرو آنلاین سفر و هتلها می پردازند که برای کسب و کار تبلیغات گوگل بسیار عالی است و همزمان کارمندان گوگل از خانه کار می‌کنند و با پول این شرکت به سفر نمی روند و این موضوع نیز برای کسب و کار گوگل خوب است.
شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری در هزینه‌های مربوط به تبلیغات، سفر و سرگرمی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶۸ میلیون دلار صرفه‌جویی کرد که عمدتا نتیجه کووید ۱۹ بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

شرکت فنلاندی نوکیا سال ۲۰۲۱ را با رشد چشمگیری آغاز کرده است بطوریکه توانسته از فروش زیرساخت‌های شبکه افزایش درآمد ۲۸ درصدی داشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت تلگرام قصد دارد تا در دو سال آینده عرضه اولیه سهام خود در بورس را آغاز کند و طبق آخرین برآوردها، ارزش این شرکت چیزی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیارد دلار عنوان شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، سهمیه بنزین ناوگان وانت‌بار کسب‌وکارهای آنلاین از ۲۰۰ لیتر به حداکثر۶۰۰ لیتر ماهانه برای وانت‌بارهای بنزینی پرمصرف و حداقل ۴۰۰ لیتر برای وانت‌های کم مصرف افزایش پیدا می‌کند. به گفته رئیس هیات مدیره کسب‌وکارهای مجازی، ناوگان‌های وانت‌بار برای دریافت این سهمیه باید پروانه کسب از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، پروانه شهرداری و جواز اشتغال داشته باشند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش پیوست، قانون جدیدی در آلمان به ۴ هزار صندوق سرمایه‌گذاری سازمانی اجازه می‌دهد تا روی دارایی‌های رمزارزی سرمایه‌گذاری کنند. این قانون که از اول جولای اجرایی می‌شود به مدیران اکثر صندوق‌های مشهور سرمایه‌گذاری اجازه می‌دهد تا حداکثر ۲۰ درصد از سرمایه‌ خود را به دارایی‌های رمزارزی اختصاص دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۱ ارديبهشت

پینترست هشدار داد رشد شمار کاربران در آمریکا که ارزشمندترین بازار این شبکه اجتماعی است، آهسته خواهد شد که نشانه تشویق شدن مردم به سمت سرگرمی و ارتباطات دیگر در بازگشایی های پساکرونایی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به نوشته‌ی روزنامه ایران، شیوع کرونا عملاً زمینه ساز رشد پذیرش محصولات دیجیتال در جهان شد و با اینکه ۲۰۲۰ سالی بسیار سخت بود ولی بسیاری بر این باورند که در ۲۰۲۱ شاهد شکوفایی و چشم‌انداز مثبت صنعت آی تی در جهان خواهیم بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، درآمد اپل طی سه ماه گذشته با رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقمی بالغ بر ۸۹.۶ میلیارد دلار رسید که ۴۷.۹ میلیارد دلار آن حاصل از فروشی گوشی‌های آیفون است.

ادامه مطلب