محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، سازمان فناوری اطلاعات لیست شفافی از شرکت‌هایی که تحت هر عنوانی از این سازمان وام دریافت کرده‌اند را در سامانه شفاف خود منتشر ساخته است. در این مطلب نگاهی به ۱۰ شرکتی داریم که بر اساس اطلاعات مندرج در این سامانه، بیشترین وام را از سازمان فناوری اطلاعات گرفته‌اند و با کسب و کار آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. توجه داشته باشید که بازه زمانی پرداخت این وام‌ها در سامانه‌ی شفاف اعلام نشده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم‌بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: به دلیل تعطیل بودن بازار، باز بودن گمرک و پایین آمدن قیمت ارز، میزان ورود تلفن‌همراه به کشور زیاد بوده و به همین دلیل برخی گوشی‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

با اعلام سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر قاعده‌مند می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا)، نشست هم‌اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه‌های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

سخنگوی صنعت برق گفت: همه شرکت‌های توزیع نیروی برق و شرکت‌های برق منطقه ای آمادگی دارند برق مورد نیاز مشترکانی که فعالیت قانونی در عرصه استخراج رمزارز دارند را تامین کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

در حالیکه پیش از این، طبق گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی هزینه سرویس پیامک در این بانک‌ها همچنان حداکثر ۱۵ هزار تومان است و برنامه‌ای برای افزایش این هزینه وجود ندارد، بررسی‌های حاکی از آن است که برخی از بانک‌های دولتی هزینه سرویس پیامکی خود را افزایش داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، دریافت عدم سو پیشینه برای استخدام در بسیاری از شرکت‌ها و ادارات، خصوصا سازمان‌های دولتی یک ضرورت است و در همین راستا قوه قضاییه برای تسهیل این کار اپلیکیشن «عدالت همراه» را معرفی کرده که یکی از ‌مهم‌ترین خدمات آن دریافت سوء پیشینه به صورت آنلاین به شمار می‌آید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

گروه MTN اعلام کرد درآمدهای این گروه از محل ارایه خدمات مختلف تلفن همراه در سه ماهه نخست سال 2021 به 42.3 میلیارد رند رسیده است و درآمد کلی این گروه 21.3 درصد افزایش داشته است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، MTN این رشد را مدیون عملکرد اپراتوری و مالی قوی و منعطف خود می‌داند و بیشترین رشد را از محل ارایه خدمات دیتا و فین‌تک به دست آورده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

مدیرعامل همراه اول و مدیرعامل بانک تجارت درخصوص مباحث نوین مالی تبادل نظر کردند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه بحث و تبادل نظری در راستای ارتقا و بروزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی حوزه بانکی با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی اپراتور اول تلفن همراه کشور، صبح امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه در برج همراه برگزار شد.

ادامه مطلب