محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۱:۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

تبلت سونیXperia Z4 احتمالا یکی از جذاب ترین تبلت های بازار خواهد بود. سونی این تبلت را در کنگره جهانی موبایل 2015 معرفی نموده و از آن زمان تاکنون اخبار مختلفی در موردش شنیده می شود.
این تبلت در بخش هایی از اروپا به صورت پیش سفارش قابل تهیه است، اما برای آمریکا یا سایر مناطق هنوز خبری از این تبلت 10.1 اینچی نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
احمد درخشان۰:۱۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

اپل برای اولین بار توانسته سهم بیشتری از بازار چین را نسبت به رقبا کسب کند. بازار تلفن همراه چین که یکی از بزرگترین بازار های دنیا در زمینه تلفن همراه است تا به امروز در تسخیر شرکت های چینی بوده است و موانع قانونی و اجتماعی اجازه کسب سهم گسترده از این بازار را به رقبای بین المللی نمی داد. اما ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۵ شرکت اپل توانسته با پشت سر گذاشتن بزرگترین شرکت گوشی ساز چینی، Xiaomi، با کسب ۱۴.۷ درصد از فروش گوشی همراه در بازار گوشی همراه چین شرکت Xiaomi را با اختلاف ۱ درصد پشت سر گذاشته و در صدر برند های پرطرفدار گوشی در بازار گوشی چین قرار گیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

یک گوشی هوشمند جدید از سری X5 توسط TENAA چین تایید شد که اگرچه با باریکی Vivo X5Max با ضخامت 4.7 میلی متر نمی رسد اما کمی چاق بودنش به یک باطری 4150 میلی آمپری می ارزد!
این در حالی است که X5Max تنها از یک باطری 2000 میلی آمپری برخوردار بود. از نظر طراحی این دو گوشی مشابه و هر دو فلزی هستند. اما X5Max s از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، چیپست هشت هسته ای MT6752 مدیاتک، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش توسط کارت های microSD تا 128 گیگابایت بهره می برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۹:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

اگر گوشی خریداری شما دارای خط و خش باشد، کابل ها یا شارژر کار نکند یا یکی از لوازم همراه گوشی در جعبه نباشد می‌ تواند ناراحت کننده باشد اما تصور کنید بسته بندی را باز می کنید و با باطری بد کرده گوشی هوشمند گران قیمت خود مواجه بشوید!
براساس گفته یکی از کاربران که گوشی گلکسی اس 6 را خریداری کرده، باطری این گوشی درون بسته بندی و به شکل نامعلومی دچار انفجار شده و باد کرده بوده است. همانطور که از تصویر منتشر شده می توان دید، قسمت پشتی گوشی به علت فشار باطری دچار تورم شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

شرکت هوآوی بدون سر و صدا تبلت 8 اینچی جدید خود تحت عنوان MediaPad M2 مجهز به بدنه فلزی را در فرانسه رونمایی کرد. این تبلت در یک مغازه فروش محصولات هوآوی در مرکز پاریس به نمایش گذاشته شد.
MediaPad M2 از چیپست 64 بیتی Kirin 930 مجهز به پردازنده هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. صفحه نمایش این تبلت 8 اینچی نیز دارای وضوح 1920 x 1200 پیکسل است

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

در چند روز گذشته تعدادی از کاربران Nexus 6 با مشکلاتی روبرو شده اند که باعث نگرانی آنها شده است و تعداد افرادی که با این مشکل هستند در حال زیاد شدن است. این کاربران سیگنال خود را از دست می دهند و به اجبار می بایست گوشی خود را ریست کنند اما بعد از ریست شدن و تنها پس از چند دقیقه این مشکل دوباره برای آنها اتفاق می افتد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
احمد درخشان۶:۴۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

شرکت لنو چند هفته پیش در نمایشگاه CES محصول جدید خود یک رایانه قابل حمل فوق سبک است را معرفی کرد. این محصول که با نام LaVie Z 360 به بازار ارائه شده است اما مشکلات زیادی برای کاربران به بار آورده است.
LaVie Z 360 یک رایانه قابل حمل فوق سبک می باشد که چیزی در حدود ۹۰۰ گرم وزن دارد و بسیار نازک است. این رایانه قابل حمل امکان تبدیل شدن به تبلت و یا به صورت یک فریم عکس را نیز دارد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند