محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت

کمپانی Acer برای اولین بار قصد دارد تا اسمارت فون 3 سیم کارته خود را در آمریکا عرضه کند. این اسمارت فون که Liquid X2 نام دارد از ماه آینده فروش خود را آغاز خواهد کرد. البته Liquid X2 دارای کانفیگ سخت افزاری قوی و مناسبی هم می باشد که می توانید حلاصه ای از آن را در ادامه مطلب با ما مرور کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت

این روز ها بازار اسمارت فون ها داغ شده و کمپانی های مختلف یکی پس از دیگری اسمارت فون جدید خود را معرفی می کنند و هیچ کدام دوست ندارند تا از چرخه رقابت عقب بمانند. این بار نوبت به کمپانی Asus بود تا با معرفی ZenFone 2 ، نگاه ها را به خود جلب کند. در ادامه مطلب با ما باشید با بررسی اسمارت فون جدید کمپانی Asus

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت

کمپانی LG فروش اسمارت فون جدید و رنج متوسط خود را کشور کره آغاز خواهد کرد. این اسمارت فون جدید LG G Stylo نام دارد و تقریبا شبیه مدل LG G3 Stylus می باشد که سال گذشته معرفی شد. این اسمارت فون هم مانند نمونه مشابه سال گذشته دارای قلم می باشد. اگر علاقه مند هستید تا نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازید ، ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت

کمپانی نوکیا یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان گوشی های موبایل می باشد و همه ما با این نام و برند آشنا هستیم ، بخش تولیدات موبایل این برند توسط مایکروسافت خریداری شد و پس از گذشت چیزی حدود یک سال و نیم مایکروسافت تصمیم گرفت تا نام برند خود را جایگزین برند Nokia کند. با این حرکت نوکیا به کلی از بازار اسمارت فون ها کنار گذاشته شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

کمپانی Oppo اسمارت فون مقرون به صرفه ای را معرفی کرده که تنها 111 دلار قیمت خواهد داشت و فروش خود را از بازار هند آغاز خواهد کرد. این محصول جدید The Oppo Joy Plus نام خواهد داشت. در ادامه مطلب با هم مروری به مشخصات فنی این دیوایس خواهیم داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

کمپانی سامسونگ در اقدامی جالب و بحث برانگیز لوگوی کمپانی خود را ار روی دو اسمارت فون جدید خود یعنی Galaxy S6 و S6 edge برداشت و به جای آن از کلمه Docomo بر روی هر دو گوشی استفاده کرد. بطوری که شما هیچ نام و نشانی از برند سامسونگ بر روی این دو اسمارت فون جدید نمی بینید. برای توضیحات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

پس از شایعات فراوان و حدس و گمان های بسیار سرانجام کمپانی سونی اسمارت فون جدید خود را با نام Sony Xperia Z4 معرفی کرد ، این اسمارت فون جدید جانشین Xperia Z3 خواهد بود. طراحی این گوشی نسبت به مدل قبلی بهینه سازی شده و دارای ضخامت 6.9 میلیمتری با بدنه فلزی می باشد و از مشخصات قابل توجه آن ضد آب و گرد و غبار بودن آن است. برای مشاهده مشخصات فنی این دیوایس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

اسمارت فون BlackBerry و داستان شکست هایش به نظر می رسد که همچنان ادامه دارد ، چندی پیش این کمپانی با سر و صدای زیاد و تبلیغ گسترد برای دو اسمارت فون BlackBerry Passport و BlackBerry Classic امیدوار بود که بتواند به بازار برگردد در همین زمینه حتی تبلیغ گرده بود که گوشی های کاربران اپل را با قیمت خوب خریداری میکند و به آنها یکی از دو اسمارت فون های خود را می دهد. اما به نظر می رسد این ترفند تبلیغاتی هم موفق نبوده چرا که Morgan Stanley مدیر کارگزاری این کمپانی اعتراف کرده که این دو اسمارت فون حال و روز خوبی ندارند فروش آنها خوب نیست به همین خاطر این کمپانی کانادایی تصمیم به فروش ورژن آنلاک گوشی های خود با تخفیف ویژه کرد.

ادامه مطلب