محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

یکی از غول های تولید کننده اسمارت فون در چین با نام Huawei سالهاست که تلاش می کند تا بتواند توجه بازار را به خود جلب کند. این کمپانی اغلب گوشی های خود را با مشخصات قابل توجه، قیمت مناسب و دلپذیر و البته اکثر مواقع با طراحی های کپی شده وارد بازار می کند. اما هیچ کدام از آنها نتوانستند در خارج از بازار چین آن حسی را که اسمارت فون های سامسونگ یا آیفون برای کاربران ایجاد کردند را ایجاد کند.
آخرین پرچمدار این کمپانی P8 نام دارد و به نظر می رسد که کمپانی Huawei در نظر ندارد تا راه جدیدی را آغاز کند و ترجیح می دهد همچنان به کپی برداری از طرح های موجود در بازار ادامه دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۸ ارديبهشت

در ابتدای هفته گذشته اطلاعاتی در مورد محصول جدید کمپانی Oppo به بیرون درز پیدا کرد و شایعات فراوانی را درباره اسمارت فون جدید این کمپانی ایجاد کرد، تا قبل از این اتفاق بسیاری معتقد بودند که این کمپانی چینی Galaxy A7 را هدف قرار داده و به دنبال ایجاد رقابت با این محصول میباشد. در آخرین اطلاعاتی که از اسمارت فون جدید Oppo به بیرون درز پیدا کرده می توان مشاهده کرد که این کمپانی در حال مقایسه محصول خود با Huawei P8 هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

کمپانی سونی دو اسمارت فون جدید خور را با نامهای Xperia C4 و Xperia C4 Dual معرفی کرد که برای علاقه مندان به عکس های سلفی گزینه مناسبی می باشد چرا که خود کمپانی سونی این دو اسمارت فون را اسمارت فون های سلفی نامیده است.
اگر علاقه مند به محصولات کمپانی Sony هستید می توانید مشخصات و اطلاعات فنی این دو دیوایس را به همراه ویدئو منتشر شده برای این اسمارت فون های سلفی در ادامه مطلب دنبال کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

کمپانی Xiaomi در دی ماه سال گذشته دو محصول جدید خود را با نام های Mi Note و Mi Note Pro معرفی کرد و کمی پس از آن Mi Note وارد بازار شد اما اطلاعات مشخصی در باره Mi Note Pro اعلام نشده بود. سرانجام ساعاتی پیش Xiaomi اعلام کرد که این محصول از 22 اردیبهشت فروش خود را از بازار چین آغاز می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

اين روزها گوشی های بسیاری ساخته و وارد بازار می شود و به طبع شما گوشی های متفاوتی را مشاهده ميكنيد، امروز و در این پست ما براى شما دو نوع ازمحصولات سامسونگ با نام های Galaxy S6 و S6 edge را انتخاب كرديم. قطعا اين اولين ويدئوى ما تا كنون نمى باشد. اما اولين ويدئوى است كه تلاش كرده خلاقيت اين گوشى ها را براى شما به نمايش بگذارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت

کمپانی Microsoft چندی پیش در نمایشگاه MWC دو اسمارت فون جدید خود را با نام های Lumia 640 و Lumia 640 XL معرفی کرد و حالا با توجه اخبار منتشر شده به نظر می رسد که این اسمارت فون ها، جزو اولین گروهی خواهند بود که آپدیت ویندوز 10 را دریافت می کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱:۲۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت

کمپانی مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری را درباره ویندوز 10 ارائه کرده است اما اطلاعات زیادی درباره ورژن موبایلی این سیستم عامل منتشر نکرده بود. Joe Belfoire در این باره گفت: Windows 10 برای موبایل فون ها کمی دیرتر و در سال جاری ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ ارديبهشت

باتری Nexus 6 یکی از نقاط ضعف این گوشی می باشد اما این امر تنها مربوط به کم بودن عمر باتری نیست چرا که صاحبان این گوشی هر از چندگاهی با مسائل و مشکلات فنی در زمینه باتری هم مواجه شده اند و در چندین مورد با متورم شدن باتری پوشش عقب این اسمارت فون باز شده بود. اما این بار این اتفاق کمی متفاوت تر بود.

ادامه مطلب