محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي

از سامسونگ Galaxy Note 4 به عنوان برترین و بهترین فبلت موجود در بازار یاد میکنند و در حالی که بسیاری از رقبای سامسونگ همچون اپل قصد داشته و دارند که این عنوان را از فبلت سامسونگ باز پس بگیرند، اما بدون شک فاصله این فبلت با رقبای خود بسیار زیاد است. اما این به معنی بی عیب و نقص بودن فبلت معروف سامسونگ نیست. کما اینکه ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد این فبلت مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۸:۱۳ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر

آن ها جایگزینی برای لپتاپ نیستند،آن ها "تبلت" هستند.در کل دو مدل تبلت وجود دارد. در یک طرف تبلت های گران قیمت وجود دارند مانند iPadها و Galaxy Note ها که برای جایگزینی لپتاپ طراحی شده اندو اگر شما یکی از آن ها را می خواهید باید مبلغی بیشتر از 400 دلار را پرداخت کنید.
در طرف دیگر تبلت هایی وجود دارند که راه های بهتری برای دیدن فیلم ها در Netflix در تخت خود، برای چک کردن یک دستور پخت در آشپزخانه، یک راه بهتر برای بازی کردن Angry Birds یا Asphalt ، یا خواندن یک متن در قطار به حساب می آیند. این ها کار هایی هستند که هر تبلتی میتواند انجام دهد و شما نیازی به پرداختن مبلغ زیادی ندارید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۸:۲۸ - ۱۳۹۳ جمعه ۲۱ آذر

مدتیست که رقابت بر سر تولید گوشی های باریک بین تولید کنندگان بالا گرفته و هر کدام به نوبت می خواهند قدرت خود را به رخ بکشند. بعد از آیفون 6 کمپانی اوپو مجال قدرت نمایی در زمینه تولید اسمارت فون باریک را به اپل نداد و با معرفی Oppo R5 مدتی بود که این رکورد را برای خود نگه داشته بود اما امروز کمپانی Vivo اسمارت فون جدیدی معرفی کرد که رکورد باریکترین گوشی جهان را از کمپانی اوپو گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر

همانطور که قبلا گفتیم انتظار میرفت سامسونگ پرچم دار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند و با نام Galaxy S6 وارد بازار میشود . اخیرا اطلاعاتی در باره این اسمارت فون در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۱:۳ - ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

حتما می دانید بسیاری از گوشی ها دارای کدهای مخفی هستند اما آیا میدانستید در گوشی آیفون شما تعدادی کد مخفی وجود دارد که می تواند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. برای اینکه با این کد ها و نحوه عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید این مطلب را بخوانید. فقط دقت داشته باشید که کد ها می بایست از چپ به راست وارد شود و اشتباه وارد کردن آنها می تواند برای شما مشکل ایجاد کند پس در وارد کردن کدها دقت کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

چند روز پیش شنیدیم که مایکروسافت از این پس تمامی اسمارت فون های خود را با نام مایکروسافت لومیا منتشر خواهد کرد، اما این سوال پیش آمده بود که برند اصلی این اسمارت فون ها چه خواهد بود که امروز ماکروسافت جواب این سوال را با عکسی که می بینید داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

Lenovo غول چینی دنیای الکترونیک ، امروز دیوایس جدید خود را معرفی کرد که یکی از نکات قابل توجه در مورد آن می توان به وجود یک پروژکتور با کیفیت مناسب (16:9) در این تبلت 13 اینچ اندرویدی اشاره کرد. این تبلت که Yoga Tablet 2 Pro نامیده میشود به شما این امکان را میدهد که عکس یا فیلم را بصورت مستقیم بر روی دیوار یا صفحه مخصوص پروژکتور نمایش دهید.

ادامه مطلب