محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۰:۲۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

شاید آشپزی و دستور پخت غذا هیچ ربطی به سایت ما نداشته باشد ، اما وقتی که مواد اولیه این آشپزی دو غول بزرگ دنیای اسمارت فون ها باشند ، ماجرای آشپزی به سایت ما مرتبط می شود. معمولا کمپانی های تولید کننده اسمارت فون ، قبل از ارائه محصولات خود به بازار با روش های مختلف گوشی های خود را تست می کنند و معمولا بعد از آن هم برخی افراد تست های عجیب و غریبی بر روی این دیوایس ها انجام می دهند. برای مثال تست افتادن ، تست خم شدن ، تست مقاومت در برابر گلوله. اما این بار فردی اقدام جوشاندن دو گوشی iPhone 6 و Galaxy S6 کرده است. البته لازم به ذکر است که هیچ کدام از این دو اسمارت فون ضد آب نیستند. اما اگر نتیجه این آزمایش برای شما جالب است با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين

کمپانی OnePlus روز دوشنبه محصول جدید خود را معرفی می کند. این کمپانی چینی پیغام زیر را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، محصول قبلی این کمپانی OnePlus One نام داشت و اسمارت فون جدید این کمپانی OnePlus Two خواهد بود، همچنین به نظر می رسد که این محصول در سه ماهه سوم سال جاری میلادی فروش خود را آغاز کند چرا که سال گذشته هم با همین ترفند عمل کردند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

اشتباه بزرگ مایکروسافت در ارائه پیش نمایش ویندوز 10 بر روی لومیا 520 ، 525 و در برخی از گوشی های 526 کار دست این کمپانی داده است. آیا شما هم صاحی یکی از گوشی های فوق هستید و سیستم عامل خود را آپدیت کرده اید میبایست سیستم عامل خود را به ویندوز 8.1 دانگرید کنید. پس از ارائه این آپدیت برخی از کاربران برای دیدن پیش نمایشی از ویندوز 10 بر روی گوشی های خود سیستم عامل دیوایس خود را آپدیت کردند و از اینجا بود که مشکلات آغاز شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

اسمارت فون های جدید یکی پس از دیگری در حال معرفی می باشند و به نظر می رسد بازار این محصول همچنان داغ است ، در این میان کمپانی LG هم از قافله عقب نمانده و به نظر می رسد که در حال آماده سازی زمینه برای معرفی محصول خود می باشد. بنا به اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد این کمپانی در تاریخ 8 اردیبهشت محصول جدید خود را با استایلی متفاوت معرفی کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

پرچم دار جدید کمپانی Huawei معرفی شد. این کمپانی چینی که به سرعت در حال پیشرفت می باشد از اسمارت فون جدید خود در دو اندازه 6.8 اینچی و 5.2 اینچی پرده برداری کرد. پس از معرفی دیوایس جدید سامسونگ و همچنین کمی قبل تر از آن آیفون 6 کمپانی Huawei این اولین واکنش این کمپانی می باشد. اسمارت فون های جدید این کمپانی با نام های P8 و P8 Max وارد بازار خواهند شد، مدل P8 Max دارای صفحه نمایش بزرگ (6.8 اینچی) با کیفیت 1080P می باشد و مدیز اجرایی این کمپانی اعلام کرده که تنها فرق بین این دو اسمارت فون بجز اندازه صفحه نمایش باتری آنها می باشد که P8 Max از باتری 4360 مگا آمپر ساعت بهره می برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين

یکی از مشکلات کاربران گم کردن گوشی چه در خانه و یا خارج از خانه می باشد. برای مثال گوشی خود را بر روی سایلنت قرار داده اید و نمی توانید آنرا در خانه یا محل کارتان پیدا کنید و نمی دانید که گوشی شما دزدیده شده یا در همان محلی که هستید وجود دارد ، مثال دیگر اینکه گوشی اندرویدی خود را گم کرده اید و قادر به پیدا کردن آن نیستید ، نگران نباشید راه حل ساده تر از آن است که فکر می کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به اینترنت است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين

چندی پیش نسل دوم اسمارت فون Moto E در کشور هندوستان رونمایی شده بود ،امروز مدل دیگری از این اسمارت فون رونمایی شد که دارای قابلیت 4G می باشد و در سایت Flipkart در دسترس کاربران قرار گرفت. سایت Flipkart یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین هند می باشد. در ادامه مطلب می توانیم تفاوت سخت افزاری این دو مدل را با هم مرور کنیم.
در مدل قبلی این اسمارت فون (3G) از پردازنده اسنپدراگون 200 استفاده شده بود و در مدل جدید آن (4G) از پردازنده اسنپدراگون 410 استفاده شده است. مابقی مشخصات با مدل قبلی یکسان بوده و تغییر حاصی حاصل نشده. نسل جدید Moto E با قیمت 128 دلار وارد مارکت آنلاین شده و نسبت به مدل 3G که 112 دلار بوده کمی تغییر قیمت دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۵:۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين

شاید بیشتر ما فکر کنیم که کیفیت تصاویر بیشتر مربوط به سخت افزار گوشی باشد و در بیشتر مواقع این طرز فکر درست به نظر می رسد ، این روزها بسیاری از کمپانی ها بر سر ارائه گوشی با امکان عکس برداری یا تصویر برداری با کیفیت بالا رقابت می کنند. اما نظر شما در مورد آپدیت نرم افزاری چیست؟ تا چه اندازه فکر می کنید که یک آپدیت نرم افزاری می تواند تاثیر گذار باشد؟ جوای سوال شما ساده است ، کمپانی HTC با یک آپدیت کوچک توانسته پاسخ این سوال را بدهد.

ادامه مطلب