محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ ارديبهشت

رقابت بر سر اسمارت فون های ارزان قیمت همچنان ادامه دارد. این بار نوبت کمپانی Lenovo است تا خودی نشان بدهد. این کمپانی امروز Lenovo A3900 را بصورت رسمی در سایت خود قرار داد. حدود 2 ماه پیش اطلاعاتی از A3900 به بیرون درز پیدا کرده بود. برای بررسی قیمت و مشخصات این اسمارت فون با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت

رقابت بر سر ارائه اسمارت فون ارزان قیمت اندرویدی هر روز شدید تر از روز گذشته به نظر می آید و پس از قدرت نمایی در زمینه ارائه اسمارت فون های پر قدرت و لوکس به نظر می رسد که حالا تولید کنندگان به دنبال نمایش توانایی های خود در زمینه ارائه اسمارت فون های مناسب با حداقل قیمت می باشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رامین حسن زاده۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت

کمپانی الکاتل یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان موبایل در ایران و جهان بود اما بعد از گذشت مدتی از این گردونه پرسود جا ماند و جای خود را به رقبای خود داد اما خبر هایی که از گوشه و کنار به گوش میرسد حاکی از آن است که این برند با یک اسمارت فون میخواهد از این بازار پر سود درآمدی از آن خود کند .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

کمپانی Lenovo اسمارت فون رنج متوسط S60 خود را حدود 3 ماه پیش معرفی کرده بود. این اسمارت فون فروش خود را هم اکنون از روسیه آغاز کرده است. این اسمارت فون شباهت ظاهری زیادی به iPhone دارد همانطور که در عکس هم می بینید طراحی آن به نظر می رسد برگرفته از محصول جدید کمپانی Apple باشد. برای بررسی اطلاعات فنی این دیوایس در ادامه مطلب با ما باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

کمپانی چینی Huawei یکی از کمپانی هایی می باشد که در سال گذشته پیشرفت های چشم گیری را بدست آورده است. این کمپانی که دوست ندارد از بازار رقابت عقب بماند ، امروز محصول جدید خود را معرفی کرد. این اسمارت فون جدید که در رده اسمارت فون های مقرون به صرفه قرار خواهد گرفت Honor 4C نام دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت

بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی منتظر هستند تا آپدیت این اسمارت فون برای گوشی آنها هم ارائه شود تا بتوانند از آخرین ورژن سیستم عامل Anroid استفاده کنند. کاربران سامسونگ S4 Mini هم جزو همین گروه هستند. با اینکه کمپانی سامسونگ اعلام کرده بود که Android Lollipop برای تمامی مدل های S4 ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

کمپانی Asus تولید تبلت Nexus خود را متوقف کرد. این مدل از Nexus که از اوایل سال 2013 فروش خود را با نام Nexus 7 آغاز کرده بود سرانجام پس از مدت تغریبا طولانی برای یک محصول در زمینه تکنولوژی به کار خود پایان داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت

کمپانی Acer در کنفرانسی که روز گذشته در New York برگزار شد از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی سه تبلت جدید معرفی کرد. Acer اعلام کرده که این تبلت ها با اهداف خاص و با بررسی نیاز بازار طراحی شده اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند