محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۹:۳۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

فروشگاه آنلاین Flipkart هند برای بار دوم گوشی لنوو A6000 Plus را عرضه می کند، اما این بار برخلاف دفعه قبل، نیازی به ثبت نام نیست و کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با قیمت حدودی 118 دلار خریداری نمایند.
A6000 Plus مدل جدیدتر گوشی A6000 می باشد که ارزانترین گوشی هوشمند 4G ساخت این شرکت بود. در نسخه پلاس شاهید یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p، چیپست 64 بیتی اسنپدارگون 410 شامل پردازنده چهارهسته ای و تراشه گرافیکی Adreno 306 و 2 گیگابایت رم هستیم که نسبت به مدل قبلی پیشرفت داشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱:۴۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

موسسه DxOMark گوشی هوشمندOne M9 اچ تی سی را مورد بررسی خود قرار داد. این گوشی فلزی با دوربین 20 مگاپیکسلی خود توانست امتیاز کلی ضعیف 69 (امتیاز 73 برای عکاسی و 61 برای فیلمبرداری) را کسب کند.
این امتیاز به مراتب پایینتر از امتیاز 86 متعلق به صدرنشین جدول DxOMark یعنی گلکسی اس 6 اج می باشد. این امتیاز، M9 را به طور مشترک با گوشی Amazon Fire Phone در جایگاه بیست و یکم قرار می دهد و بدین ترتیب حتی از گوشی های قدیمی نظیر گلکسی اس 3 و آیفون 4 اس نیز پایینتر قرار می گیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۰:۵۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

بار دیگر شایعاتی منتشر شده که نشان می دهند بازیگران اصلی صنعت تکنولوژی قصد خرید شرکت بلک بری را دارند.
براساس گزارش دیجی تایمز، موفقیت اخیر بلک بری که سوددهی را در سه ماهه آخر سال 2014 نشان می داد، باعث شده تا شرکت های بزرگ به دنبال خرید آن باشند.
برخی از این کمپانی های علاقه مند شامل شیائومی تکنولوژی، لنوو و هوآوی می شوند. اما خارج از چین نیز بزرگانی نظیر مایکروسافت ابزار تمایل کرده اند تا بلک بری را از آن خود کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۸:۴۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

بنظر می رسد کمپانی اپل در حال کار بر روی یک آیپد 12 اینچی می باشد که احتمالاً از ویژگی هایی برخوردار خواهد بود که در نسخه های 9.7 و 7.9 اینچی وجود نداشته است. این ویژگی ها می تواند شامل امکان نمایش دو اپلیکیشن در کنار یکدیگر و اتصال به چندین اکانت به صورت همزمان باشد.
براساس گزارشی جدید از سایت 9to5Mac، این ویژگی های نرم افزار احتمالاً در جریان کنفرانس WWDC اپل که در ماه آینده برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. همچنین آیپد 12 اینچی نیز در ماه های آینده روانه بازار می شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت

اطلاعاتی از گوشی A8 کمپانی Samsung به بیرون درز پیدا کرد. مدت هاست که شایعات و گمانه زنی ها در مورد پرچمدار جدید سامسونگ به گوش می رسد. با توجه به شایعات پیرامون این اسمارت فون به نظر می رسید که A8 با صفحه نمایش 5.7 اینچی وارد بازار خواهد شد ولی طبق گزارش و عکسی که سایت بنچ مارک ارائه داد؛ میبایست شایعات قبلی را رد شده دانست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا رزمی۴:۲۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت

تبلت جدید سونی Xperia Z4 نام دارد و بر اساس فضائل Z2 ساخته شده است و البته نسبت به نمونه قبلی بهبود پیدا کرده و سعی شده تا انتقاداتی که به تبلت قبلی این کمپانی شده بود را برطرف کند، از مهمترین آن می توان به صفحه نمایش ضعیف 224ppi و ضخامت غیر استاندارد آن نسبت به محصولات ارائه شده در سال گذشته اشاره کرد، امانیازی نیست نگران این ایرادات در Xperia Z4 باشید چون سونی این مشکل را برطرف کرده است و هم اکنون تبلت جدید این کمپانی بروز رسانی شده و قادر به پخش تصاویری با وضوح تصویری 1600*2560 می باشد.
استایل طراحی محصولات سونی مدتهاست که بدون تغییر مانده و این امر ممکن است باعث خسته شدن کاربران شود، در عین حال بسیاری از کاربران این مدل طراحی را دوست دارند و مورد پسند آنها می باشد. ضخامت تبلت جدید کمپانی سونی با آیپد ایر 2 برابر است یعنی 6.1 میلیمتر و از همه مهمتر ویژگی ضد آب بودن آن است که با دریافت گواهینامه IP68، شما قادر خواهید بود به مدت 30 دقیقه و تا عمق یک و نیم متری از تبلت خود در زیر آب استفاده کنید و لذت ببرید بدون اینکه ترسی از خراب شدن یا آسیب دیدن آن داشته باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۷:۵۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت

شرکت روسی Yota Devices، سازنده دو گوشی هوشمند YotaPhone و YotaPhone 2، امروز اعلام کرد که نسخه ای جدید از نسل دوم گوشی هوشمند خود را با بهبودهایی در کارایی، نرم افزار و همچنین رنگ مشکی عرضه خواهد کرد.
نسخه محدود این گوشی که در رنگ سفید در بازار وجود دارد، اکنون رابط کاربری آپدیت شده YETI UI را دریافت کرده است. حالا تغییرات در کاورها و اپلیکیشن هایی که در صفحه پشتی مجهز به e-ink نمایش داده می شوند به مراتب ساده تر شده است. یکی از کاربردی ترین ویژگی ها امکان نمایش تصاویر مختلف به عنوان کاور می باشد که اکنون در یک مرحله قابل انجام است. در گذشته بدین منظور باید یک فرآیند شش مرحله ای را انجام می دادید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

ال جی G4 آخرین پرچمدار اندرویدی بود که وارد بازار شد. اچ تی سی زودتر از بقیه One M9 را روانه بازار کرد و پس از آن سامسونگ دو پرچمدار فوق العاده خود Galaxy S6 و S6 Edge را عرضه کرد. اپل نیز هر رکوردی که می توانست با آیفون 6 و 6 پلاس خود جابجا کرد. حالا ال جی می دانست که برای بدست آوردن سهمی از این بازار باید تلاش سختی را به کار ببرد.
به سختی می توانید در نقد و بررسی های صورت گرفته نکات منفی G4 را پیدا کنید. حقیقتاً هم دوربین اصلی و هم دوربین جلویی جزو ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند می باشند. بنابراین این شرکت کره ای بار دیگر از عکاس معروف، Colby Brown کمک گرفت تا 5 ویژگی برجسته دوربین این گوشی را معرفی کند.

ادامه مطلب