محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي

به گزارش دیجیاتو، گزارشات حاکی از آنند که قطع اینترنت در هند خسارت چند میلیارد دلاری به کسب و کارهای هندی وارد کرده است.
به دنبال اعتراضات سراسری در هند علیه قوانین جدید شهروندی، دولت هند به منظور سرکوب معترضین اینترنت را در بخش های بزرگی از این کشور قطع کرد. حال بر اساس برآوردهای خبرگزاری هندی Firstpost، اپراتورهای سیار هند به طور میانگین در هر سه ساعت در هر یک از 22 منطقه ای که در آنها خدمات ارائه می کنند، حدود 1 میلیون دلار ضرر می بینند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي

به گزارش دیجیاتو، مقامات چینی در اقدامی فوری، نزدیک به ۷ هزار ماینر بیت کوین را مصادره کردند. بنا بر گفته خبرگزاری محلی این کشور، این دستگاه‌ها به صورت غیر قانونی از برق روستاهای دیگر استفاده می‌کردند و مصرف را تا ۴۰ درصد افزایش داده بودند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

به گزارش آی تی ایران، ساندار پیچای مدیرعامل گوگل اگر تمام اهداف تعیین شده‌اش در سه سال آینده شرکت گوگل را محقق کند با پاداش سهمی معادل ۲۴۰ میلیون دلار روبه‌رو خواهد شد. این پاداش به‌جز دو میلیون دلار حقوق سالانه‌ای است که این مدیر موفق گوگل قرار است از سال ۲۰۲۰ دریافت کند. شرکت‌های مختلف با قراردادن اهداف و پاداش برای مدیران در آینده آنها را ترغیب به رسیدن به آن اهداف می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

دو اپراتور ایتالیایی Fastweb و Linkem قراردادی را برای ایجاد شبکه دسترسی بی‌سیم ثابت 5G (FWA) برای هشت میلیون خانه این کشور تا سال 2023 امضا کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱ دي

به گزارش زومیت، تحلیلگری تخمین زده که رشد فروش ایرپاد اپل همچنان ادامه داشته و سال ۲۰۲۰ به ۸۵ میلیون دستگاه و درآمدی بالغ‌بر ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

ادامه مطلب