محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

به تازگی مجله ی Time فهرستی از بهترین اختراعات سال 2017 را تهیه کرده است. یکی از این اختراعات حجاب ورزشی است که توسط کمپانی Nike توسعه یافته و عرضه شده است. به گفته ی متخصصین کمپانی، توسعه‌ی این چنین محصولی یک سال زمان برده است و سعی شده در آن از مواد سازنده‌ی به خصوص و سبک استفاده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

آژانس شبکه‌ی فدرال آلمان (FNA) هفته‌ی جاری بیانیه‌ای صادر کرد و استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان ممنوع کرد و از والدین خواست چنانچه از این نوع دیوایس‌ها خریداری کرده‌اند، آن‌ها را در اختیار کودکان خود قرار ندهند. این حرکت تهاجمی پاسخ به نگرانی‌های خصوصی در حال رشد در ارتباط با دیوایس‌هایی است که در اختیار کودکان قرار دارند. Jochen Homann، ریاست آژانس در بیانیه‌ای که از طرف BBC منتشر شده بود، گفت: "والدین می‌توانند از طریق اپلیکیشنی به صورت پنهانی با ساعت‌های کودکان به محیط اطراف آن‌ها گوش دهند و این کار آن‌ها نوعی سیستم انتقال غیرمجاز تلقی می‌شود."

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

در سایت رسمی پلیس فتا با انتشار مطلبی به خودکارسازی امنیت سایبری و تاثیرات آن در دنیای امروز پرداخته شده است. در بازار داد و ستد امروز، تحلیلگران امنیتی نقش به سزایی در پیشرفت صنعت دارند. با هجوم قابل توجهی از داده‌های پیچیده به اپراتورهای انسانی جهت پردازش و تعیین تمام جنبه‌های امنیتی داده‌ها، اصطلاح اتوماسیون یا خودکارسازی که در محیط سایبری نیز بسیار رایج است به وجود آمده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

Twitter تائید کرد در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی tweetstorm بیشتری ایجاد کنند. این قابلیت مجموعه‌ای از توئیت‌های متصل به هم است که می‌تواند راه حل جالبی برای محدودیت‌های تعداد کاراکتر Twitter باشد. این ویژگی یک رابط کاربری جدید برای ایجاد توئیت‌ها را ارائه می‌دهد که در این حالت کاربران می‌توانند یکی یکی تو‌ئیت‌ها را نوشته و سپس با فشردن دکمه‌ی "Tweet All" همه‌ی آن‌ها را ارسال کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

این شرکت امروز اعلام کرد حذف نشان‌های تایید حساب‌های کاربری که قوانین آن را نادیده می‌گیرند شروع می‌کند. این اعلامیه که به طور رسمی بر روی @TwitterSupport منتشر شده، به نظر می‌رسد در جهت محکم کردن سیاستی است که این شرکت در ماه ژانویه آن را آغاز کرده است. در آن زمان Twitter نشان تایید را از حساب کاربری Milo Yiannopoulos حذف کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

به گزارش ایتنا، از منظر بیشتر سازمان‌هایی که رویکرد استفاده ی حداکثری از فناوری رایانش ابری دارند، امنیت همچنان یک چالش بزرگ است که با آن مواجه می‌شوند. همچنانکه شرکت‌ها بیش از گذشته پی به مزایای استفاده از فضای رایانش ابری می‌برند، پذیرش و بهره‌برداری از خدمات فضای رایانش ابری در حوزه ی کسب‌ و کار نیز افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ آبان

از سال 2013، کنسول Xbox One X با زمان‌های لود بازی مشکلاتی داشته است. درحالی که لود بین بخش‌های مختلف بازی‌ها معمولا خوب است، راه‌اندازی اولیه‌ی برخی بازی‌های سنگین یک تا دو دقیقه زمان می‌برد. با 500 دلار ارتقا به Xbox One X احتمالا کاربران انتظار دارند در این زمینه شاهد بهبودی باشند. اما زمان‌های اجرا همچنان حدود یک دقیقه یا بیشتر طول می‌کشند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ آبان

محققان بریتانیایی با برگزاری یک نظرسنجی گسترده دریافتند که وجود تلویزیون در اتاق کودکان می تواند به افزایش چاقی در کودک منجر شود، چرا که کودکان در هنگام تماشای آن ها تمایلی به خوردن میوه و سبزیجات ندارند و ترجیح می دهند غذای «مضر» و از نظر غذایی کم ارزش مصرف کنند.

ادامه مطلب