محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

شرکت Hewlett Packard Enterprise روز پنج‌شنبه گفت دفتر مرکزی خود را به سانتا کلارا منتقل می‌کند، آن هم به عنوان بخشی از فعالیت‌ها برای خروج از پالو آلتو که این تغییر مکان منجر به جابه‌جایی صدها شغل به San Jose و Milpitas می‌شود. این شرکت که در حال جابه‌جایی دفاتر مرکزی‌اش از Palo Alto است و مرکز فرماندهی جدیدی در 3333 Scott Blvd در سانتا کلارا تاسیس می‌کند، جایی که Aruba Networks، شرکتی که HPE آن را خریداری کرده است، قرار دارد. همینطور HPE حرکت مشابهی برای تغییر مکان به شمال سن خوزه را دارد، در اینجا هم یکی دیگر از شرکت‌های خریداری شده توسط HPE با نام Nimble Storage قرار دارد. علاوه بر این موارد، این شرکت قصد تغییر جا به دفاتر اشغال شده‌ی SGI در 900 N.McCarthy Blvd در Milpitas را دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

برای مدت‌های طولانی شما قادر به دریافت نتایج جستجوی محلی با بازدید از Google در حوزه‌های مختلف بودید. به عنوان مثال goole.com برای ایالات متحده، google.co.uk برای بریتانیا ، یا google.co.jp برای ژاپن، اما بعد از این روند جستجوها تغییر می‌کند. گوگل توضیح داد که اکنون نتایج جستجو مربوط به مکان فعلی شما را بدون در نظر گرفتن منطقه‌ای که بازدید می‌کنید ارائه می‌دهد. بنابراین اگر شما در نیویورک هستید و google.ru را بازدید می‌کنید، شما همچنان نتایج مرتبط به شهر نیویورک را دریافت خواهید کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

نهایتا WhatsApp به شما اجازه‌ی حدف پیام‌هایی که به اشتباه برای شخص یا گروهی ارسال کرده اید را داد. در حال حاضر ویژگی حذف این برنامه کاملا بی‌فایده است، چرا که تنها پیام را برای خود فرد حذف می‌کند. اما به‌روزرسانی جدید، گزینه‌ی "حذف برای همه" را فراهم می‌کند. در عوض پس از حذف پیام، افرادی که پیام برای آن‌ها حذف شده اطلاعیه‌ای توضیحی درباره‌ی پیام لغو شده دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

از امروز iPhone X برای فروش عرضه شد و همراه با آن اپل یک سری اطلاعات درباره‌ی قیمت تعمیرات این تلفن همراه را منتشر کرد که همانند خود تلفن، هزینه‌های تعمیرات آن نیز گران است. چنانچه شما ضمانت‌نامه‌ی تکمیلی iPhone X را نداشته باشید، هزینه‌ی جایگزینی صفحه‌نمایش آن 279 دلار خواهد بود که این دو برابر iPhone 6 (129 دلار) و حدود 65 درصد بیشتر از قیمت تعمیرات صفحه‌نمایش iPhone 8 (169 دلار) است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ آبان

عملیات بهره برداری از اولین تراموای چینی با سوخت هیدروژنی در تاریخ 26 اکتبر 2017 در استان هبی در شمال چین کلید خورد. این نخستین تراموای هیدروژنی در جهان است و از آنجا که هیدروژن یک سوخت پاک است، آلودگی محیطی نخواهد داست.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ آبان

دانشمندان آمریکایی با تحقیقات گسترده‌ای دریافتند که مواد غذایی سالم طول عمر را افزایش می دهند. جایگزین کردن حتی یک غذای سالم به جای یک محصول "ناسالم"، در بلند مدت می تواند مرگ فرد را به تاخیر بیندازد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

پاول چیکوف وکیل Telegram از تعیین جریمه‌ی 800 هزار روبلی این پیام رسان، توسط دادگاه مشینسکی شکایت کرد. به گفته‌ی وی این میزان جریمه به دلیل عدم رمزگشایی اطلاعات کاربران و در اختیار قرار ندادن اطلاعات حریم خصوصی کاربرانش در اختیار نیروهای امنیتی روسیه بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

یکی از بهترین راه ها برای بیان چند جمله و عبارت مهم در رابطه با یک موضوع، خلاصه کردن آن ها در یک تصویر است. شما با یک تصویر می توانید مفاهیم زیادی را در رابطه با موضوع مورد نظر فرد به مخاطب انتقال دهید و به زبان ساده می‌توان گفت: "ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است".

ادامه مطلب