محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

یکی از مزیت‌های حریم خصوصی Signal آن است که نه تنها مکالمات کاربر را رمزنگاری می‌کند، بلکه این اطمینان را می‌دهد که تمامی مکالمات دارای امنیت نسبی می‌باشند. تنها کاری که کافی است انجام شود، مقایسه تعداد رقم دیجیتالی و یا اسکن QR Code می‌باشد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

به نظر می‌رسد داده‌های تعداد بسیاری از مشترکین اپراتور Three UK در طی ۱۲ ماه گذشته منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری Telegraph، این شرکت تایید کرده است مهاجمان موفق به دسترسی به پایگاه داده‌ی ۹ میلیون مشتری آن با ورود به سیستم یکی از کارمندان این شرکت شده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

به گزارشی از نشریه Forbes، گروهی از محققان و تحلیلگران آژانس تحلیلی Elcomsoft، دریافته اند که کمپانی Apple به صورت غیر قانونی تماس کاربرانش را برای مدت 4 ماه بر روی سرور های این شرکت ذخیره می کند.

ادامه مطلب
امنیت
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

میلیاردر روسی توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌های امنیتی پست وبلاگی خشمگینانه‌ای با عنوان «دیگر کافی است. به اندازه‌ی کافی کشیده‌ام!» در مورد Microsoft و Windows 10 منتشر ساخته است. در این پست، Kapsersky به شیوه‌ی قرارگیری برنامه‌ی Defender بر روی Windows 10 اشاره کرده و آن را ضد رقابتی دانسته است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

Google هم‌اکنون پاسخ رسمی خود را به جریمه‌های عدم اعتماد اتحادیه‌ی اروپا علیه سیستم‌عامل Android بیان داشته است. این شرکت همچنین درخواست افزایش مدت زمان مورد نیاز برای بررسی‌های نهایی را داده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

بیش از یک میلیون گوشی اندروید به ویروس تروجان Android.MulDrop.924 آلوده هستند. این ویروس از طریق دانلود اپلیکیشن هایی از برنامه Google Play به گوشی کاربران وارد شده است. به گفته تحلیلگران موسسه دکتر وب، این ویروس بدون درخواست یا اجازه از کاربر در گوشی وی ذخیره و نصب می شود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

هفته‌ی گذشته، گزارشی تحقیقی از یک ژورنال آلمانی فاش ساخت که Web of Trust Services (WoT) مشغول جمع‌آوری تاریخچه‌ی اطلاعات اینترنتی کاربران از طریق add-on مرورگر خود و فروش آن به third-parties است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

کاربران Android برای دریافت حل مشکل ایراد امنیتی شناخته‌شده‌ای که که به اپلیکیشن‌ها اجازه‌ی کنار زدن لایه‌های امنیتی سیستم‌عامل را می‌دهد، حداقل بایستی یک ماه دیگر منتظر بمانند. به طرز اعجاب‌آوری این ایراد امنیتی در به‌روزرسانی ماه نوامبر دیده نمی‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند