محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

روز جمعه، خبرگزاری Reuters به نقل از بانک روسیه اعلام کرد، هکرها بیش از دو میلیارد روبل (۳۱ میلیون دلار) از حساب‌های این بانک سرقت کرده‌اند. این خبر آخرین نمونه از تشدید حملات سایبری علیه موسسات مالی در سراسر جهان است. مقام ارشد بانک مرکزی روسیه، Artyom Sychyov، اذعان داشت هکرها تلاش کرده بودند حدود پنج میلیارد روبل را به سرقت ببرند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

در صورت آگاهی از این مشکل امنیتی، دستگاه‌های iOS گم‌شده و یا سرقت رفته می‌توانند در معرض خطر قرار بگیرند. برای این امر نیز نیازی به وسیله‌ای خاص و یا دانش فنی به‌خصوصی نمی‌باشد، بدان معنی که هر فردی حتی در خیابان نیز می‌تواند به داده‌های دستگاه مبتنی بر iOS 10 دسترسی یابد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

در حداقل ۶ ماه گذشته، ده‌ها میلیون کاربر برنامه‌ی معروف AirDroid موجود در Play Store در خطر اجرای کدها و سرقت داده‌ای، به هنگام به‌کارگیری شبکه‌ی ناامن این اپلیکیشن قرار گرفته بودند.

ادامه مطلب
امنیت
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که اپلیکیشن‌های خود را از سایتی به غیر از Play Store دریافت می‌کنید، ممکن است حساب Google شما به خطر افتاده باشد. محققان شرکت امنیتی Check Point، نرم‌افزار مخربی را کشف کرده‌اند که پس از روت کردن سیستم، خود را به عنوان یک اپلیکیشن سیستمی جا می‌زند، تا به حساب‌کاربری Google شما دسترسی یابد.

ادامه مطلب
امنیت
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

مشکلات امنیتی فراوانی را که تاکنون برای سیستم‌عامل Android شاهد بوده‌ایم، می‌توان ناشی از مکانیزم رمزنگاری حافظه‌ی آن دانست. همچنان این مشکل با ارائه‌ی نسخه‌ی ۷ از این سیستم‌عامل مرتفع نشده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

Madison Square Garden اذعان کرده است نرم‌افزارهای مخرب در سال جاری توانسته‌اند داده‌های کارت اعتباری از سیستمی که عملیات پرداخت را انجام می‌دهد را به سرقت ببرند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

محققان می گویند که از هر سه کاربر یک نفر از اطلاعات شخصی خود محافظت نمی کند. این دسته افراد به راحتی درگیر مشکلاتی نظیر سو استفاده هکر ها از اطلاعات شخصیشان می شوند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

کمپانی Solar Security اعلام کرد که طی انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ARinteg، قصد دارد تا برنامه ای امنیتی برای مبارزه با تهدیدات سایبری در حوزه IT ایجاد کند. مسئولین این کمپانی انتظار دارند تا با محقق شدن این هدف از تهدیدات امنیتی کمپانی Solar JSOC جلوگیری کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند