محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

پخش نسخه‌ی جدید Vault7 عملیات جاسوسی شبکه‌ای CIA را که از سال 2007 مخفی نگه داشته شده بود افشا کرد. روترهای خانگی 10 تولیدکننده از جمله Linksys، DLink و Belkin قادر هستند به پست‌های شنوایی پنهان تبدیل شوند که این Central Intelligence Agency را قادر به نظارت و دستکاری ترافیک ورودی و خروجی و آلوده کردن دستگاه‌های متصل می‌کند. این اطلاعات بر اساس اسناد محرمانه‌ای است که روز پنجشنبه توسط WikiLeaks منتشر شد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

کارشناسان در زمینه ی امنیت سایبری گزارش داده اند در حال حاضر 800 اپلیکیشن رایگان Android آلوده به ویروس Xavier می باشند که قادر به نصب نرم افزارهای مخرب اضافی بر روی دستگاه افراد می باشند. این ویروس برای هکر امکاناتی همچون سرقت اطلاعات و نظارت بر عملکرد کاربران را فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

آدریانا هال، مدیر اجرایی کمپانی Microsoft در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرد این کمپانی در حال آماده سازی و مقابله با موج جدیدی از حمله ی ویروس WannaCry است. در این راستا کارکنان بسته های به روزرسانی جدیدی را برای طیف وسیعی از سیستم عامل ها توسعه داده اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

به گزارشی از متخصصین لابراتوار کسپر اسکی، ویروس جدید Trojan.AndroidOS.Dvmap.a از طریق دانلود برنامه های فروشگاه Google Play، وارد گوشی های هوشمند اندرویدی می شود. در حال حاضر 50 هزار دستگاه تلفن همراه به این ویروس آلوده شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

بنابر اطلاعات منتشر شده، یک شرکت بازاریابی چینی با عنوان Rafotech در پس موجی از تبلیغات مزاحمی قرار دارد که راه خود را به داخل کامپیوتر میلیون‌ها کاربر باز کرده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ خرداد

این شرکت اعلام کرد هکرها توانایی رمزگشایی از داده‌های رمزگذاری شده را دارند. Alvaro Hoyos مقام ارشد امنیت این شرکت گفت، از دسترسی غیرمجاز به داده‌های OneLogin در منطقه‌ی اطلاعاتی ایالات متحده مطلع بوده است و اینکه حالا این به مشتریان رسیده است. وی اضافه کرد این شرکت دسترسی غیر مجاز بعد از این نقض را مسدود کرده است و در تلاش برای اجرای مراحل قانونی شناسایی عوامل آن است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ خرداد

Cisco و IBM اعلام کردند با هدف مقابله با موج فزاینده‌ی جرایم سایبری که به نظر می‌رسد به طور سرسام‌آوری در حال رشد هستند، همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز می‌کنند. این دو شرکت افزودند قصد ادغام بیشتر محصولات و سیستم‌های مشتریان خود را دارند تا مدیریت تهدیدات سایبری را آسان‌تر نمایند. همچنین تیم‌های تحقیقاتی امنیتی آن‌ها نیز همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند