محبوب ترین ها
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

کارشناسان موفق به تشخیص برنامه ی مخرب جدیدی شدند که تاکنون حدود 14 میلیون دستگاه تلفن همراه اندرویدی را آلوده کرده است. آنها معتقدند که سازندگان CopyCat، تنها در عرض دو ماه از قربانیان مبلغی در حدود 1.5 میلیون دلار سرقت کرده اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

Electronic Frontier Foundation با بررسی عملکرد 26 کمپانی اینترنتی، چگونگی همکاری آن ها با دولت و نحوه ی ارائه ی اطلاعات به آن ها را زیر نظر گرفت. در این بین WhatsApp کمترین امتیاز را دریافت کرده است. سازمان EFF عهده دار حمایت از حقوق شهروندان در فضای مجازی است و هر سال با انجام ارزیابی، عملکرد بزرگترین شرکت های اینترنتی و رتبه بندی از بهترین تا بدترین در زمینه ی محافظت از کاربران در برابر دولت را ارائه می کند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

هکرهای ناشناسی در ۲ ماه گذشته شبکه‌های شرکت‌هایی را مورد هدف قرارداده‌اند که مسئولیت متصل کردن تأسیسات هسته‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا را داشته‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

کاربران iPhone به تازگی با مسئله ی جدیدی مواجه شده اند. در شبکه های اجتماعی گزارش هایی مبنی بر حمله ی یک ویروس جدید به تلفن های هوشمند iPhone ثبت شده است. یکی از کاربران با ثبت اسکرین شات از صفحه ی گوشی خود پیام اخطار ویروس جدید را به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

شاید گمان کنید این خبر مربوط به امن‌تر شدن سرویس mail.mil در مقایسه با سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس Gmail و دیگر موارد مشابه رایگان می‌باشد،‌ اما مساله چیزه دیگری است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۶ تير

منبع WikiLeaks اسناد جدید در مورد جاسوسی سایبری سازمان سیا را به عنوان بخشی از اطلاعات کدگذاری شده تحت کد Vault 7 افشا کرد. اطلاعات منتشر شده به روش‌ها و ابزارهای استفاده شده در جاسوسی سایبری توسط این سازمان اشاره دارد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۶ تير

متخصصین امنیتی لابراتوار ضد ویروس Doctor Web، به کاربران در مورد کشف ویروس‌های تروجان در بازی‌های ارائه شده در فروشگاه Google Play هشدار دادند. بر این اساس آن‌ها اعلام کردند که برخی از بازی‌هایی که در این فروشگاه ارائه می‌شوند دارای پسوند ویروس تروجان Android.DownLoader.558.origin می‌باشند. یکی از بازی‌هایی که به این ویروس آلوده شده است، بازی محبوب و پرطرفدار BlazBlue است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

لابراتوار Kaspersky به طور آشکاری درباره‌ی از دست دادن قراردادهای دولت آمریکا نگران است. ترس از داشتن ارتباط با دولت روسیه، و این شرکت در حال ارائه‌ی پیشنهاد مهمی برای حفظ منابع و جریان‌های مالی شرکت است.

ادامه مطلب