محبوب ترین ها
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

چند روزی است که کارشناسان امنیت سایبری در رابطه با موج جدیدی از حملات ویروس WannaCry هشدار داده اند و هم اکنون رایانه های 150 کشور در جهان به این ویروس آلوده است. بر اساس گفته ی این کارشاناسان، تعداد نسخه های این ویروس تا امروز به 300 مورد افزایش داشته است و هر روز در حال رشد است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

رئیس یوروپول Rob Wainwright، فرضیات خود را در مورد حمله ی قریب الوقوع چندین حمله ی سایبری اعلام کرد. به گفته ی کارشناسان این سازمان، حملات جدیدی از جانب هکر ها از امروز 15 می آغاز خواهد شد. وین رایت همچنین اشاره کرد، امروزه حملات سایبری هکرها رو به افزایش است. اما از تاریخ 15 می، حجم ویروس های کامپیوتری ارسال شده به کاربران افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

Microsoft به طور رسمی پشتیبانی خود را از Windows XP در سال ۲۰۱۴ پایان داده بود، اما در روز جاری این شرکت به‌روزرسانی برای این سیستم‌عامل ۱۶ ساله‌اش ارائه کرده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

حمله‌ی سایبری آشکاری با هدف اخاذی به سرویس بهداشت و سلامت در سراسر بریتانیا به وقوع پیوسته است. این حمله خصوصا در بخش مربوط به ملاقات‌های بیماران و پزشکان تأثیرگذار بوده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

شرکت امنیتی G Data گزارش کرد در هر 10 ثانیه بدافزارهای جدید اندرویدی کشف می‌شود. با این سرعت، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۳.۵ میلیون فایل‌های اندرویدی مخرب به وجود بیاید. سطح تهدید برای کاربران دارای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی همچنان بالاست. در کل کارشناسان امنیتی G Data حدود ۳.۵ میلیون بدافزار جدید اندرویدی برای سال 2017 انتظار دارند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند