محبوب ترین ها
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

به گفته ی دانشمندان آمریکایی، اسکنر اثر انگشت گزینه ی قابل اعتمادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی در گوشی های هوشمند نمی باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند برای بازکردن قفل گوشی همراه خود از اسکنر اثرانگشت استفاده می کنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

کمپانی Microsoft از درخواست نیروهای امنیتی روسیه و بلاروس مبنی بر در اختیار قراردادن اطلاعات کاربران این سرویس خودداری کرد. این خبر در وب سایت رسمی Microsoft منتشر شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ فروردين

زمانی که Facebook پیام رسان WhatsApp را خریداری کرد، مشاهده ی چت این پیام رسان مسدود شده بود، اما هم اکنون همه چیز تغییر کرده است. Facebook پس از خرید WhatsApp در سال 2014، در حال مذاکره با رگلاتورهای اروپایی جهت رفع تحریم های این پیام رسان است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين

Microsoft در روز پنج‌شنبه اعلام کرده است که دست کم هزار درخواست نظارت و بررسی از سوی دولت آمریکا به منظور بررسی محتوای کاربران خارجی در ۶ ماهه‌ی نخست سال میلادی گذشته دریافت نموده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين

گروهی از هکر ها با نام مستعار OurMine با هدف انجام چک امنیتی سایت ها، توانسته اند حساب کاربری حدود هزار نفر از کاربران YouTube را هک کنند. در میان این کاربران نام افراد محبوب با بیشترین تعداد ویدئو به اشتراک گذاشته شده به چشم می خورد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

به گزارشی کمپانی تخصصی امنیت اطلاعات MalwareHunterTeam که در سایت رسمی خود منتشر کرده است، مخاطبان بازی های ژاپنی در معرض هک سیستم توسط هکر ها می باشند. بر اساس این اطلاعات، هکر به راحتی قربانیان خود را از میان کاربران بازی های ژاپنی انتخاب می کند.

ادامه مطلب