محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

به نقل از رویترز، شرکت Alphabet به کاربرانش هشدار داد تا نسبت به ایمیل‌هایی از سوی مخاطبین ناشناخته که از آن ها می‌خواهند بر روی لینک Google Docs کلیک کنند، آگاه باشند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

Google در نهایت امکانی را برای اپلیکیشن Gmail سیستم‌عامل Android خود ارائه نمود که امکان محافظت از لینک‌های جعلی را به کاربران می‌دهد. طبق پستی که این شرکت منتشر کرده است، هنگامی که کاربران بر روی چنین لینک‌های مشکوکی تپ می‌کنند، اخطاری به کاربران مبنی بر جعلی بودن احتمالی آن لینک داده می‌شود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

حتی غول‌های فناوری نیز از کلاهبرداری‌های ایمیلی در امان نیستند. شرکت‌های تکنولوژی که در ماه مارس با عنوان قربانیان کلاهبرداری 100 میلیون دلاری گزارش شده بودند، تازه واردهای نوپای بی‌تجربه ای نیستند. زمانی که این اتفاق برای نخستین‌بار افشا شد، پلیس فدرال اعلام کرد که یک مرد لیتوانیایی‌تبار به نام Evaldas Rimasauskas را به خاطر ارتکاب به کلاهبرداری فیشینگ بازداشت کرده است. هر چند آن‌ها تصمیم گرفتند هویت شرکت‌های قربانی را فاش نکنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۱ فروردين

در مرورگر آمریکایی Google Chrome، ویژگی جدید برای جلوگیری از حملات فیشینگ افزوده شده است. این ویژگی مدت هاست که برای کاربران مرورگر های Safari و Internet Explore در دسترس قرار گرفته است.

ادامه مطلب