محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

در دنیای مسائل امنیتی ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید همه چیز هک خواهد شد. هر چه دستگاه‌های ما پیچیده‌تر شود رؤیای دسترسی به محتوایشان نیز برای هکرها شیرین‌تر می‌گردد. موضوع مورد توجه در اینجا گروهی از محققین است که توانسته‌اند با استفاده از امواج صوتی هر چیزی مربوط به یک گوشی هوشمند و یا یک اتومبیل را کنترل کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

مجموعه برنامه‌های امنیتی Microsoft برای Windows از Creators Update آتی عرضه شده بیرون گذاشته نخواهد شد. ویژگی جدید Windows Defender کار خود را به همراه حافظه و حسگرهای اصلی جهت تشخیص فعالیت‌های نابهنجار و خطرآفرینی شروع می کند که به بخش‌هایی از دستگاه شما نفوذ کرده اند. پستی در Microsoft Secure Blog وجود دارد که می گوید این شرکت تاکنون در حال تلاش برای مقابله با حمله‌های zeroday بر روی Windows بوده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

هوش مصنوعی امنیت Google هوشمندتر ازآنچه بود، شده است. چراکه اکنون می‌تواند بدون درخواستی مبنی بر تیک زدن یک گزینه و یا حل معمایی ملالت‌بار پی به انسان و یا ربات بودن شما ببرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

Wikileaks در روز جاری سری جدیدی از اسنادی را منتشر کرده است که به نظر از منابع CIA می‌باشد. در این اسناد جزئیاتی چون تلاش دولت آمریکا برای هک دستگاه‌هایی چون iPhone ،Android و تلویزیون‌های هوشمند Samsung به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ اسفند

اگر شما از آن دست کاربرانی هستید که دارای یکی از محصولات My Cloud nstorage drive شرکت Western Digital می‌باشید، باید بدانید که در معرض حملات اینترنتی قرار دارید.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ اسفند

Nest در نهایت امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را به منظور جلوگیری از نفوذ آسان هکرها و دسترسی به محتوای ویدئویی دوربین‌ها و هرگونه داده‌ی شخصی دیگر کاربران فعال نمود.

ادامه مطلب