محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

Microsoft در روز جاری اعلام داشت که سرویس Office 365 خود را در ۱۰ کشور دیگر نیز در دسترس قرار خواهد داد. این کشورها شامل Bhutan، Cambodia، Greenland، Laos، Maldives، Myanmar و Vatican می‌گردند. با این کار، مجموع بازارهای تحت پوشش سرویس Office 365 به ۱۵۰ و ۴۴ زبان خواهد رسید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

Telegram می‌خواهد فراتر از یک سرویس پیام‌رسان کار کند. این شرکت در روز سه‌شنبه خبر از معرفی سرویسی جدید با نام Telegraph را داده است. Telegraph پلتفرم انتشار مطلبی خواهد بود که شباهت زیادی با سرویس‌های Medium و Quip خواهد داشت.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

شبکه‌ی اجتماعی Facebook تست اولیه از قابلیت جدیدی را آغاز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا Wi-Fi رایگانی که در نزدیکی آنها قرار دارد را شناسایی کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

مرکز خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) اعلام کرد، هزینه‌ی استفاده از خدمات Glacier پایین آمده و همچنین به طور گسترده استفاده از سری جدید حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعاتی با نام Simple Storage Service یا S3 کاهش قیمت داشته‌ است. شایان ذکر است، این خدمات برای کاربری‌هایی که اطلاعات کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرند کاربرد بیشتری دارد. سرویس S3 میان‌افزارهای استاندارد برای ذخیره‌سازی اطلاعات ارائه می‌دهد و همچنین برای نگهداری از اطلاعات به مدت طولانی در خدمات Amazon Glacier کاربرد فراوان دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

برای مدت طولانی سرویس Google Sites همچون برنامه‌های فراموش‌شده‌ی Google به نظر می‌رسید. در آغاز سال جاری میلادی، این شرکت اعلام داشت که در نهایت تغییراتی را بر روی سرویس Sites خود خواهد داد. امروز نیز پس از اتمام زمان استفاده‌ی آزمایشی آن، طراحی جدید در دسترس عموم قرار گرفته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

Unity و Xiaomi خبر از همکاری داده‌اند که به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل و بازی امکان موفقیت در بازار چین را فراهم می‌کند. با هدف رشد اقتصاد جهانی بازار اپلیکیشن‌ها، این دو شرکت این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهند تا دسترسی بهتر و پشتیبانی توزیع‌شده برای کاربران Andoird دستگاه‌های Xiaomi داشته باشند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

Google در روز جاری اعلام داشت که نسخه‌‌ی ۱۰ سرویس Google Play و Firebase، آخرین نسخه‌ای خواهد بود که از سطح ۹ و ۱۳ API سیستم‌عامل Android پشتیبانی خواهد کرد. نسخه‌ی بعدی این سرویس با شماره‌ی ۱۰.۲.۰ برای انتشار در اوائل ۲۰۱۷ عرضه می‌گردد.. در نسخه‌ی جدید از این سرویس، حداقل سطح پشتیبانی از API به ۱۴، یعنی Android 4.0 ICS افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه پشتیبانی از نسخه‌های Gingerbread و Honeycomb از سال آینده خاتمه پیدا خواهد نمود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

گویا کمپانی Facebook قصد دارد تا با راه اندازی سیستم جستجوی جدید Wi-Fi رایگان، استفاده از اینترنت را برای کاربرانش را راحت‌تر از پیش کند. گفتنی است در این ویژگی، کاربر در نقشه محل زندگی خود می تواند لیستی از نقاط دسترسی مکان هایی که اینترنت رایگان ارائه می دهند را مشاهده نماید.

ادامه مطلب