محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

شرکت Google امروز میزبان Chrome Dev Summit است. اخبار زیادی از این رویداد در دست نیست، اما یکی از سخنران‌ها، Darin Fisher اعلام کرد در حال حاضر ۲ میلیارد مرورگر Chrome به صورت فعال در رایانه و تلفن‌همراه نصب شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

در آغاز هفته‌ی جاری، برخی کاربران برای کار با فایل‌های Word بر روی Chromebookهای با دسترسی به Play Store، با پیغام عدم دسترسی به اپلیکیشن‌های Microsoft Office مواجه شدند. به طور واضح، این موضوع حرف و حدیث‌های فراوانی را بین طرفداران سیستم‌عامل Chrome ایجاد نمود. خوشبختانه Microsoft مشکل را در نهایت برطرف کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

برای ۵ ماه و احتمالا مدت زمان بیشتری است که سرویس پخش موسیقی Spotify در حال استفاده‌ی ناصحیح از حافظه‌ی ذخیره‌سازی کاربران خود می‌باشد. طبق گزارشات رسیده، ذخیره‌سازی ده‌ها و حتی صدها گیگابایت داده برای ۱ ساعت امری عادی نیست. این سربار بیش از حد حافظه زمانی رخ می‌دهد که Spotify در حالت idle قرار دارد و قطعه آهنگی در حال ذخیره‌سازی بر روی دستگاه کاربر نمی‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

نسخه‌ی آزمایشی Android Nougat برای دارندگان دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در دسترس قرار گرفته‌ است. برنامه‌ی Galaxy Beta سامسونگ نیز در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده، انگلستان و کره‌جنوبی در دسترس است. این طرح همچنین به زودی در چین هم راه‌اندازی خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

Microsoft روز جاری نسخه‌‌ی پیش‌نمایش Windows 10 را برای رایانه‌های رومیزی و گوشی‌ها عرضه نمود. این دومین به‌روزرسانی ارائه‌شده پیش از Windows 10 Creators Update در اوائل ۲۰۱۷ می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

ابزار Google Map Maker در آوریل ۲۰۱۱ به عنوان نسخه‌ی موازی برنامه‌ی Maps این شرکت به منظور تشویق کاربران به بهبود تغییرات جغرافیایی و نقشه‌‌ی محلی زندگی‌شان ایجاد شد. در حالت ایده‌آل، کاربرانی درخواست تغییرات ایجاد شده بر روی نقشه را بررسی و با تأیید نهایی بر روی نسخه‌ی رسمی قرار می‌دادند. البته این شیوه‌ی کاری مشکلاتی را در گذشته در پی داشته است. اما به نظر می‌رسد رویای اعتماد به همه برای ایجاد نقشه‌ای عمومی به پایان رسیده است. روز گذشته، این شرکت اعلام داشت که تا مارس ۲۰۱۷ Map Maker را پایان و به برنامه‌ی Maps انتقال خواهد داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

کاربران Adobe Flash Player در حال حاضر می توانند نسخه جدید برنامه فلش پلیر را بصورت مستقل دانلود و نصب نمایند. تمامی اطلاعات در مورد ویژگی های جدید این نرم افزار در سایت رسمی این کمپانی منتشر شده است. به گفته توسعه دهندگان این برنامه، تمام تغییرات اپلیکیشن در درجه اول مربوط به امنیت نرم افزار می باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند