محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

Facebook در سال جاری تلاش‌های بسیاری برای رشد بات‌های سرویس Messenger خود داشته است. هم‌اکنون ۳۴ هزار بات بر روی این سرویس موجود است. بات‌هایی که به منظور انتشار اخبار خودکار و سرگرم کردن کاربران، خرید و مواردی از این دست، ایجاد شده‌اند؛ امری که Messenger را سرویسی فراتر از یک چت ساده با دوستان و آشنایان تبدیل کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

طرفداران کدنویسی cross-platform احتمالا از خبر انتشار Visual Studio بر روی سیستم‌عامل Mac در کنفرانس Connect در ماه نوامبر خوشحال خواهند شد. این امر، IDE شرکت Microsoft را در Mac قرار خواهد داد. این به آن معنی است که Visual Studio Code نیز وارد OS X خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

Microsoft امروز ابزاری را برای دارندگان کسب‌وکارهایی که از Office 365 و Outlook بهره می‌گیرند، معرفی ساخت. این ابزار که سرویس مدیریت مشتری (CRM) نام دارد، سامانه‌ی سبکی برای شرکت‌ها خواهد بود که نیازمند پی‌گیری تعاملات مشتری‌هایشان و تاریخچه‌ی آن می‌باشند و همچنان آن‌قدر گسترده نشده‌اند که از سرویس Dynamics 365 استفاده کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

با سرعت پایینی شاهد اخبار انتشار به‌روزرسانی Nougat بر روی گوشی‌های هوشمند متعدد هستیم. گوشی‌های OnePlus 3، Samsung Galaxy S7 و S7 Edge در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ی بتای Nougat را دریافت خواهند کرد. ZTE نیز به تازگی چنین به‌روزرسانی را برای گوشی Axon 7 خود در ژانویه عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

تا به حال در ذهن بسیاری از کاربران این سوال مطرح بود که چرا کامپیوتر هایی که بر روی سیستم عامل Chrome اجرا می شوند خدمات Microsoft را دریافت نمی کنند. اما به تازگی این وضعیت بهبود پیدا کرده است و Microsoft یک بسته از محصولات خود را برای این سیستم عامل معرفی کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

طی گزارشی از نماینده تجاری کمپانی Samsung، کمپانی مبلغ 9 میلیون دلار به توسعه دهندگان سیستم عامل Tizen پرداخت کرده است. بر اساس اطلاعات رسمی، شرکت آماده راه اندازی یک نرم افزار توسعه یافته ای برای سیستم عامل گوشی های هوشمند به نام Tizen می باشد که گمان می رود به زودی جایگزین سیستم عامل Android شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

اکثر گوشی‌های Samsung بر پایه‌ی سیستم‌عامل Android می‌باشند، اما این شرکت کره‌ای همواره سیستم‌عامل‌های دیگری نیز برای برخی رده‌های محصولات خود در نظر داشته است. یکی از آن موارد، Tizen نام دارد که هم‌اکنون در تلویزیون‌ها و ساعت‌های هوشمند و دوربین‌های این شرکت به کار گرفته می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند