محبوب ترین ها
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

نرم افزار Android Auto دو سال پیش برای نسل جدیدی از خودروها ارائه شد. حال قرار است این برنامه برای گوشی های هوشمند عرضه گردد. توسعه دهندگان می گویند، عجیب است که کمپانی های خودروساز نمی خواهند این محصول با قابلیت های فراوان را برای نسل جدید ماشین های خود خریداری کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

Facebook می‌خواهد به‌طور جدی‌تر وارد فضای کاری LinkedIn گردد. برای این امر، این شرکت قابلیتی جدیدی به نام Jobs را معرفی کرده است که می‌تواند دلیلی موجه برای گسترش تلاش‌های شرکت‌هایی باشد که پیش از آن بر روی صفحات شرکت خود در این سرویس تمرکز کرده‌اند. تلاش‌هایی که در گذشته تنها در حوزه‌ی بازاریابی و کیفیت محتوای ارائه‌شده متمرکز بوده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

YouTube امروز خبر از آغاز پشتیبانی از ویدئوهای HDR را داد. این بدان معنا است که از این پس کاربران می‌توانند از روی دستگاه‌هایی که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنند، از این قابلیت YouTube بهره ببرند. از جمله‌ی این دستگاه‌ها می‌توان به تلویزیون‌های مجهز به Chromecast Ultra و به زودی در تلویزیون‌های جدید شرکت‌های Samsung اشاره نمود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

شرکت Samsung، روز یکشنبه اعلام داشت به زمره‌ی دارندگان دستیار دیجیتال هوش‌مصنوعی پیوسته است. پس از عرضه‌ی ناموفق Galaxy S7، سرنوشت گوشی‌های هوشمند این شرکت به Galaxy S8 بستگی دارد. سرمایه‌گذاران و تحلیلگران معتقدند گوشی مذکور باید به مراتب قوی‌تر از دیگر محصولات Samsung باشد تا بتواند نظر مشتریان را دوباره به خود جلب کرده و درآمد بیشتری را ایجاد نماید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

Google امروز بزرگ‌ترین به‌روزرسانی خود را در سطح backend-as-a-service برای پلتفرم Firebase خود از زمانی که اعلام داشت این سرویس پلتفرم جامع توسعه‌دهندگان خواهد بود، منتشر ساخت.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

روز چهارشنبه شرکت IAC مالک Vimeo، در کنار گزارش درآمدش اعلام داشت، این سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئو با راه‌‌اندازی سرویس خود به صورت consumer-facing، در حال آماده‌‌سازی برای ورود به رقابت با سرویس‌هایی چون Netflix، Amazon، YouTube و دیگر سایت‌های اشتراک ویدئو قرار دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

ایده‌های سرگرمی و بازی Facebook عمیق‌تر از برنامه‌ی Gameroom و بازی‌هایی چون بکستبال، فوتبال و شطرنج می‌باشد. Zuckerberg و شرکتش در حال تدارک یک کیت توسعه‌ای برای توسعه‌دهندگان third-party هستند تا حواس‌پرتی بیشتری را وارد Facebook Messenger کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

کاخ سفید امروز خبر از راه‌اندازی سرویسی به نام Code.gov داد. این وب‌سایت حاوی پروژه‌های متن‌باز دولتی و منابع مرتبط با آن‌ها می‌باشد. با راه‌اندازی چنین وب‌سایتی، دولت آمریکا امیدوار است دسترسی عمومی به نرم‌افزارهای دولتی و بازاستفاده از آن‌ها در ارگان‌های دولتی را افزایش دهد.

ادامه مطلب