محبوب ترین ها
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از انگجت، فناوری یادشده که توسط فیس‌بوک عرضه شده با بررسی فایل‌های ویدئویی عادی و عرضه شده از طریق این شبکه اجتماعی می‌تواند محتوای آنها را به طور کامل درک و طبقه‌بندی کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از انگجت، هوندا هنوز اطلاعات فنی زیادی را در مورد این خودروها اعلام نکرده، اما ظاهراً یکی از مدل‌ها از سری آکورا بوده و برای تولید هر دو خودرو از فناوری اختصاصی جنرال موتورز برای ساخت اتومبیل‌های برقی استفاده خواهد شد.
به گفته دیو گرادنر رئیس واحد فروش هوندا در آمریکا قرار است این شرکت مدل‌های هیبریدی برخی تولیدات محبوب خود را نیز عرضه کند. هر چند نام این مدل‌ها اعلام نشده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ اسفند

اسپیس ایکس اخیرا از تصمیم خود برای تست و عرضه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به نیروی هوایی ارتش آمریکا خبر داد.
اسپیس ایکس اخیرا در درخواست خود به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) خواستار اجرای این طرح شده است. در بیانیه این شرکت آمده است که این تست‌ها به منظور نمایش قابلیت‌های انتقال و دریافت اطلاعات از دو ایستگاه ثابت زمینی و یک هواپیما در یک مکان طراحی شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

به گزارش مهر به نقل از ای اف پی، روسیه و چین تصمیم دارند با همکاری یکدیگر ایستگاهی روی ماه بسازند.
این در حالی است که مسکو سعی دارد قدرت فضایی خود را دوباره احیا کند و پکن نیز می‌خواهد به بلندپروازیهای فضایی خود جامه عمل بپوشاند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

راهکارهای انرژی ال‌جی قصد دارد باتری‌های پیشرفته موبایلی برای خودروهای الکتریکی تسلا تا سال ۲۰۲۳ بسازد و قرار است سایت‌های تولید آنها در اروپا و آمریکا قرار بگیرند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

به گزارش فارس، وان پلاس از همکاری با شرکت سوئدی هسلبند برای ارتقای کیفیت عکاسی با گوشی‌های هوشمند خبر داده است. بهبود تنظیم رنگ و افزایش دقت حسگرهای عکاسی از مزایای این همکاری است.

ادامه مطلب