محبوب ترین ها
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ بهمن

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، طراحی پوست الکترونیک برای ربات‌ها و افزودن حس لامسه به آنها می‌تواند کاربردهای جدیدی را برای این محصولات فناورانه به ارمغان آورد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ بهمن

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، صفحات خورشیدی معمولی به شکل تخته مربع‌های جامد بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی ندارند. اما مهندسان دانشگاه ملی پوسان کره جنوبی نمونه اولیه صفحات خورشیدی را تولید کرده‌اند که کاملاً تاشو هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، پهپادهای مذکور که لانگ شات نام خواهند داشت، از طریق هواپیماها یا دیگر وسایل حمل و نقل هوایی پرتاب می‌شوند و دارپا برای تکمیل تولید این پهپادهای جدید با سه پیمانکار به نام‌های لاکهیدمارتین، جنرال اتومیکس و نورتروپ گرومن قرارداد منعقد خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از فیوچریسم، «اسپین کیو» (SpinQ) استارت آپی در شنژن چین از یک رایانه کوانتومی رونمایی کرده که می‌توان آن را روی میز قرار داد و قیمت آن کمتر از ۵ هزار دلار است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از رویترز، شرکت «وین فست» (Vinfast) نخستین تولید کننده خودروی ویتنامی، اعلام کرد مجوز آزمایش خودروهای خودران در خیابان‌های ایالت کالیفرنیا را دریافت کرده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، انعطاف بیشتر و سازگاری با بافت‌های داخل بدن مزیت مهم این استنت است. از سوی دیگر تجزیه بعد از رفع نیاز به این ابزار باعث می‌شود تا افراد برای استفاده از آن مشکلات کمتری داشته باشند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند