ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری که در مراسم تودیع و معارفه معاونت نظارت سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: نظارت بر سی و دو شرکت بیمه، کارگزاری‌ها و ارکان دیگر صنعت بیمه، مسئولیت سنگینی است و در این حجم وسیع، نظارت میدانی کافی نیست و باید امر نظارت با دقت و حساسیت کامل صورت بگیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

هر ماه تیم امنیتی گوگل مجموعه‌ی جدیدی از وصله‌ها را برای اندروید منتشر می‌کند – و هر بار، اپراتورها و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند آن را بر روی تلفن‌ها ارائه کنند. این مشکلی پیچیده و بلند مدت است، اما The Verge قرارداد محرمانه‌ای را به دست آورد که نشان می‌دهد حالا برخی تولیدکنندگان تعهد واضحی نسبت به حفظ به‌روزرسانی موبایل‌هایشان دارند که در قرارداد با گوگل نوشته شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

HTC مشخصات موبایل بلاکچین خود، Exodus 1 را اعلام کرد و اجازه‌ی ثبت نام برای پیش فروش آن‌ها را داد. بر اساس خبری منتشر شده، تلفن جدید شامل کیف پول ارز رمزنگاری شده‌ای است که در محدوده‌ی امنیتی عرضه می‌شود، و برای نگهداری ارز رمزنگاری و توکن‌های کاربر مانند CryptoKitties قابل استفاده است.
برای اولین بار در ماه می از این تلفن به عنوان یکی از پروژه‌های بسیار جذاب این شرکت رونمایی شد. در آن زمان، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد هر تلفن Exodus به عنوان کدی برای تسهیل کردن معامله‌ی بیت کوین در بین کاربران عمل می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

با وارد شدن به حساب گوگل، این موتور جستجو هر چیزی را که از طریق Google.com جستجو شده باشد، ذخیره می‌کند. فرد قادر به حذف تاریخچه‌ی مرور خود است، اما نمی‌تواند موارد ذخیره شده در سرورهای گوگل را پاک کند. و درحالیکه فرد قادر به ورود به صفحه حساب گوگل خود و پیدا کردن جریان فعالی از تاریخچه‌ی مرور است، گوگل از امروز پاک کردن حافظه را آسان‌تر کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

اولین تفاهم‌نامه‌ی سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT با هدف توسعه‌ی بستر‌های خدمات الکترونیکی در جزیره‌ی کیش در نمایشگاه بین‌المللی اینوکس ۲۰۱۸ امضا شد.
در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۱۸، با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم‌نامه‌ای با موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT بین مدیرعامل شرکت توسعه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله‌کیش) و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار بهپرداز جهان امضا شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

شرکت ارتباطات سیار ایران با انتشار صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه‌ی سال جاری، برای هر سهم ۱۹۳۴ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

عضو کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای می‌گوید در این کمیته بحثی در خصوص روی کار آمدن دو پیام رسان جدید در کشور نشده است.
محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ی ملت، درباره‌ی تصمیم مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر حذف حمایت از پنج پیام‌رسان بومی از میان هفت پیام‌رسان فعلی و تداوم حمایت از دو پیام‌رسان دیگر، گفت: پیام‌رسان‌های داخلی نتوانستند جای انواع خارجی را بگیرند؛ به همین دلیل مردم در فضای مجازی راه خود را باز کردند و کماکان از تلگرام استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ آبان

به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران پشتیبانی از خدمات ارتباطی ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر در راهپیمایی اربعین حسینی را بر بستر ماهواره ایرانست ۲۱ بر عهده گرفت.
سازمان فضایی ایران در صفحه‌ی اینستاگرم خود از خدمت‌رسانی به راهپیمایان آئین اربعین حسینی با همکاری جمعیت هلال احمر خبر داد.

ادامه مطلب