ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

به گزارش مهر به نقل از شرکت ملی پست، اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه‌ی تحت وب پرداخت غرامات پستی را راه‌اندازی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

به گزارش ایرنا، رئیس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان فقط تا پایان تیرماه جاری برای استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از درآمد فروش کالا و خدمات دانش بنیان مهلت دارند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه واحد رایانش ابری آمازون ممکن است فروش دیوایس‌های سوئیچینگ خود را آغاز کند، ارزش سهام شرکت‌هایی چون Cisco کاهش یافت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

Meero مستقر در پاریس اعلام کرد ۴۵ میلیون دلار سرمایه‌ی خطرپذیر خود را افزایش می‌دهد، هدف آن هم استفاده‌ی این شرکت عکاسی برای گسترش جهانی‌اش است. آخرین دور تامین مالی این شرکت به مبلغ ۶۰ میلیون دلار توسط Alven Capital و Idinvest هدایت شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

برادکام، تامین‌کننده‌ی انبوه نیمه رسانا که در تلاش برای خرید کوالکام شکست خورد، اعلام کرد با CA Technologies، یکی از تولیدکنندگان مهم نرم‌افزارهای مدیریت IT و راه‌حل‌های آن به توافق نهایی برای خرید رسیده است. قیمت این معامله ۱۸.۹ میلیارد دلار است. سهام‌داران CA هر کدام ۴۴.۵۰ دلار برای هر سهم خود می‌گیرند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

یکی از چندین ویژگی فوق‌العاده‌ی ساعت‌های هوشمند Apple Watch، بررسی وضعیت جسمانی و سلامتی فرد است. کاربران با فعال‌سازی حالت Heart Watch می‌توانند هشدارهای لازم را در هنگام خطر دریافت نمایند. کوین پیرسون، روزنامه‌نگار ۵۲ ساله‌ی آمریکایی که مدتی پیش برنامه‌ی Heart Watch را در ساعت هوشمند خود فعال کرده بود، با دریافت آلارم توانست از خطر مرگ احتمالی جلوگیری نماید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

اینترنت همراه ارائه شده توسط اپراتورهای موبایل شامل حجم روزانه و شبانه می‌شود. یکی از علل ارائه‌ی نوع شبانه‌ی این بسته‌ها که بعضاً با اعتراضاتی هم مواجه است، کم‌تر مصرف شدن اینترنت در این ساعت از شبانه‌روز و تعداد کم کاربرانی است که خواهان این نوع بسته‌ها هستند.
به گزارش ایسنا، یکی از رسم‌هایی که در سال‌های اخیر از سوی اپراتورها به راه افتاد، ارائه‌ی بسته‌های تشویقی صوت، دیتا و امتیازهای دیگر برای ساعاتی از شب است که به آن ساعات کم‌مصرف اطلاق می‌شود. اگرچه ممکن است ارائه‌ی اینترنت در این ساعات، اعتراض برخی کاربران را سبب شود، اما ساعات کم‌مصرف توسط رگلاتوری تعیین‌ می‌شود.

ادامه مطلب