گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

گروهی از دانشمندان اتریشی و آلمانی با بررسی یک رژیم غذایی به مدت چندین سال توانستند میزان امید به زندگی را در افراد مورد آزمایش افزایش دهند. همان‌طور که تحقیقات نشان می‌دهد، رژیم غذایی طراحی‌ شده توسط متخصصان، به حفظ ظاهر جوان افراد کمک می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

کمپانی Motorola تصمیم گرفته تا نه بر اساس برتری در ویژگی‌های فنی بلکه در زمینه‌ی قیمت پایین با سایر توسعه‌دهندگان رقابت نماید. محصول جدید Moto E5 Play حتی ارزان‌تر از مدل پیشین Moto E5 Plus عرضه خواهد شد. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک است، صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ، نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح صفحه‌نمایش 960x480 پیکسل است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

گوشی هوشمند Honor Note 10 دارای صفحه‌نمایش بزرگ با قطر ۶.۹ اینچ و وضوح 2160 × 1080 پیکسل است، نسبت ابعاد تصویر نیز ۱۸:۹ می‌باشد. در قسمت بالای صفحه‌نمایش گوشی فضای کوچکی برای قاب در نظر گرفته‌ شده است اما قابلیت خاصی درون آن قرار نگرفته است. جنس قاب این محصول از آهن است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

با گذشت بیش از یک هفته از اتمام زمان وعده‌ی وزیر ارتباطات برای کاهش قیمت گوشی و عملیاتی نشدن این قول، وی بار دیگر وعده داد که در هفته‌ی جاری راه‌های کاهش قیمت موبایل را با وزیر صنعت بررسی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

به گزارش مهر، مرتضی براری در نشست مشترک با معاون پژوهشی وزیر علوم، معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، بر ضرورت حضور جدی و پر رنگ دانشگاه‌ها در تمامی ارکان زنجیره‌ی ارزش فضایی کشور تاکید کرد و گفت: تاکنون دانشگاه‌ها دستاوردهای ارزشمندی در حوزه‌ی توسعه‌ی فناوری فضایی کسب کرده‌اند که باید این دانش و فناوری از طریق مشارکت بخش خصوصی توسعه یافته و تجاری‌سازی شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

جانشین سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد گفت: بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه‌ی قانونی ندارند و امکان پولشویی و کلاهبرداری را هم فراهم می‌کند.
قاضی حقدادی در تشریح مشکلات و دردسرهای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی گفته است: درحال حاضر صراحت قانونی مشخصی در موضوع خرید و فروش و عرضه ارزهای دیجیتال نداریم، اما با توجه به نوع رفتار کاربران یا خریداران این گونه ارزها ممکن است، جرم کلاهبرداری و یا پولشویی محقق شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

به گزارش تسنیم، در حالیکه بر اساس آمارهای تجارت خارجی کشور در سه ماهه‌ی نخست سال حدود ۱۹۲ میلیون دلار گوشی تلفن همراه وارد کشور شده، تا تاریخ ۹ تیر ماه حدود ۱۲۵ میلیون یورو ارز برای واردات این کالا تامین شده است.

ادامه مطلب