ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

به گزارش ایبنا، رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیسیون مصادیق مجرمانه گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و پلیس نیروی انتظامی با هماهنگی یکدیگر لوایحی را به منظور مبارزه با سایت‌های قمار و شرطبندی به دولت برای انجام فرآیند بررسی و تصویب ارائه کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از افزایش ۱۶ درصدی درآمد این شرکت در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه‌ی کنترل پروژه‌های شرکت ملی پست ضمن ارایه‌ی گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه‌های (GNAF) جی نف و سیماک، گفت: به زودی سرویس‌های پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و سیماک به مردم ارایه می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

در جلسه‌ی شورای عالی فضای مجازی به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، کلیات طرح نظام رسانه‌های نوین به منظور شکوفایی و رفع آسیب‌های موجود و نیز تهیه طرح ترسیم نقشه‌ی راه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

سامانه‌ی ارزی محصولات و خدمات فناوری کشور با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه‌ی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه‌ی خدمات و محصولات نرم‌افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

Adobe، سازنده‌ی برنامه‌های محبوب طراحی دیجیتال برای تولیدکنندگان، قصد دارد تا به عنوان بخشی از استراتژی جدیدش در جهت سازگار کردن محصولاتش با دیوایس‌های چندگانه و بهبود شرایط فروش، نسخه‌ی کاملی از اپلیکیشن Photoshop را برای iPad راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

اپلیکیشن Google Phone هم اکنون می‌تواند به طور خودکار تماس‌هایی را که به عنوان اسپم تشخیص می‌دهد فیلتر کند و مستقیما به voicemail بفرستد. با این برنامه، تلفن کاربر زنگ نمی‌خورد و وی حتی اعلان‌های تماس از دست رفته برای این نوع ارتباط‌هایی که گوگل به عنوان مزاحمت شناسایی می‌کند، دریافت نمی‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير

فروش PCها برای نخستین بار در طی شش سال گذشته شاهد رشد شده است. شرکت‌های تحقیقی در امور بازار، Gartner و IDC هر دو موافقند که بازار PC در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ رشد داشته، IDC برای این مدت ادعای رشد ۲.۷ درصدی دارد و Gartner هم رشد بیش از ۱.۴ درصدی را ثبت کرد. اولین بار در سال گذشته، IDC خبر از تثبیت بازار PC و رشد احتمالی آن داد، اما این دو شرکت فروش PCها را به صورتی متفاوت گزارش کردند.

ادامه مطلب