ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

با حضور وزیر ارتباطات آیین افتتاح فاز یک پوشش اینترنت پر سرعت روستایی همراه اول برگزار شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی استان فارس، آیین افتتاح فاز یک ایجاد پوشش شبکه 3G/4G همراه اول در روستاها، با راه‌اندازی ۲۳۰ سایت در ۵۴۳ روستا با مبلغ سرمایه‌گذاری ۹۳ میلیارد تومان برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات از نصب نمایشگر میزان پارازیت در برخی شهر‌های کشور خبر داد.
محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی مراسم رونمایی از برخی طرح‌های نوآورانه‌ی حوزه‌ی فناوری اطلاعات در شیراز اظهار کرد: مانند نمایش آلودگی هوا، وضعیت فرکانسی نیز به صورت زنده در سطح این شهر‌ها نشان داده می‌شود تا شهروندان از آن مطلع شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان اعلام کرد: شعبه‌ی اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار متهم پرونده‌ی قاچاق ۵۹۱ دستگاه گوشی همراه را علاوه بر ضبط کالا به صد و نود میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه وارداتی با ارز دولتی تاکنون به‌ بازار عرضه نشده و به‌نوعی احتکار شده است.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با فارس در سبزوار با اشاره به افزایش قیمت تلفن همراه حتی پس از اختصاص ارز دولتی برای واردات، اظهار کرد: شرکت‌های واردکننده‌ی تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد شناسایی قرار گرفت و قیمت برخی از تلفن‌های همراه با وجود شناسایی شرکت‌های واردکننده تاکنون کاهش نیافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

Ming-Chi Kuo از TF International Securities تحقیق جدیدی را منتشر کرد و در آن جدیدترین جزئیات از چیزی را که می‌توان از خط تولید سخت‌افزاری پاییز اپل انتظار داشت، برای سرمایه‌گذاران اعلام کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

سامسونگ با حضور Narendra Modi، نخست وزیر هند و Moon Jaeoin، رئیس جمهور کره‌جنوبی، بزرگ‌ترین کارخانه‌ی تلفن همراه در جهان را در هندوستان افتتاح کرد. این کارخانه که در شهر Noida قرار دارد، گفته شده قابلیت تولید سالانه ۱۲۰ میلیون گوشی هوشمند را دارد. به گزارش بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد تا با استفاده از این کارخانه، گوشی‌های ارزان قیمت بسازد و آن‌ها را همچنین همراه با پرچمداری همچون Galaxy S9، با مبلغ کمتر از ۱۰۰ دلار بفروش برساند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۱ تير

به گزارش رویترز، سهام شرکت شیائومی به دلیل نگرانی در مورد ارزش‌گذاری این سازنده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند به میزان ۶ درصد کاهش یافت، این نشانه‌ی بدیمنی برای همتایان بخش فناوری آن است.

ادامه مطلب