موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

در حال حاضر می‌دانیم که Galaxy S9 و S9+ چه شکلی دارند و از فضاها و دیگر جزئیاتشان پیش از رونمایی در کنفرانس جهانی موبایل که 25 فوریه در بارسلونا برگزار می‌شود آگاه هستیم. به لطف SamCentral ما همچنین درباره‌ی قابلیت‌های احتمالی آن‌ها شامل اسکن هوشمند، استیکرهای سه بعدی و یک حالت دوربین جدید که Tag Shot نامیده می‌شود هم مطلع هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

رئیس پليس فتا استان خراسان رضوى گفت: در پى رصد و پايش فضاى سايبری، كارشناسان پليس فتا رباتى را در یکی از شبكه‌هاى اجتماعى شناسايى كردند كه توسط دو دانش‌آموز نوجوان مشهدى به‌ قصد ترساندن همكلاسى‌هايشان ایجاد شده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف حمایت از شکل‌گیری زیست بوم استارتاپ‌های نوآور در شهر تهران، نمایشگاه و مسابقه‌ی استارتاپ‌های حوزه‌ی هوشمند را اسفندماه برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

کارشناسان آژانس تحلیلی KGI برخی از ویژگی‌های اصلی و مورد انتظار از سه‌ گوشی هوشمند در نسل بعدی Apple را عنوان کرده اند. البته باید به این نکته اشاره کرد تاریخ دقیق رونمایی از محصول جدید این کمپانی هنوز اعلام‌ نشده است. بر اساس این گزارش، به‌ احتمال زیاد دو مورد از سه‌ گوشی هوشمند این کمپانی به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهند شد و مورد سوم نیز دارای صفحه‌نمایش کریستال مایع خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

کارشناسان در زمینه‌ی تکنولوژی موبایل، برترین گوشی‌های هوشمند سال 2018 را برای خرید کاربران معرفی کردند. قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کرد، برند های آسیایی امروزه با قیمت به‌ صرفه و عملکرد و تکنولوژی قابل رقابت با سایر برند های اروپایی ظاهر شده‌اند و کاربران زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. در میان این محصولات می‌توان به پرچم‌دارانی نظیر Samsung Galaxy S8 و مدل هایی از برند LG اشاره کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

به گزارش «دنیای اقتصاد»، پیرو قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بخشنامه‌ای به کلیه‌ی نهادهای مالی ابلاغ کرد که براساس آن، صدور واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از طریق شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، از ۱۴ آبان امسال ممنوع شد. به گفته‌ی محمدرضا معتمد، مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی، آن دسته از صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در حال حاضر بانک‌ها یا موسسات مالی و اعتباری عهده‌دار سمت رکن مدیر ثبت آن‌ها هستند یا از طریق شعب بانک‌ها و موسسات درخواست‌های صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق انجام می‌گیرد از این پس درخصوص صدور واحد منع شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

به گزارش ایلنا، ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه‌ی مراسم پنجاه سالگی بازار سرمایه‌ی ایران در جمع خبرنگاران در خصوص نرخ ارز با توجه به روند کاهشی که در بازار آغاز شده است، گفت: بازار ارز در حال طی‌کردن شرایط خاص خود است و طبیعی است که بانک مرکزی نظارت بر این روند داشته باشد. ضمن آنکه التهاب یک تا دو ماه گذشته این بازار اکنون در حال تعدیل شدن است.

ادامه مطلب