کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

بر طبق آمارهای منتشر شده، بازار گوشی هوشمند چین در سال 2017 اولین کاهش سالانه‌ی فروش خود را تجربه کرد. اشاره به افت فروش گوشی‌های هوشمند اولین‌بار در سه ماهه‌ی دوم 2017 بود، اما این اولین‌بار است که کاهش برای یک دوره‌ی دوازده ماهه ادامه داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

مدیر کمپانی Epic Games اعلام کرد قصد دارد تا ماه آوریل تمامی سرورهای بازی رایگان Paragon را متوقف نماید. تنها یک سال پیش بود که مدیران این استودیو خبر موفقیت در ساخت این بازی را اعلام کرد اما حال قصد دارد سرورهای بازی را تعطیل کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

تجارت تلفن همراه LG هنوز هم در حال از دست دادن پول به میزان هشدار دهنده‌ای است.
این شرکت کره‌ای ضرر خود را در دوره‌ی مالی 2017 کمتر از ۱۹۲/۳۳ میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به سال قبل از آن با رقم ۳۳۱/۳۷ میلیون دلار رقم کمتری است، هر چند هنوز هیچ علائمی وجود ندارد که همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

بسیاری از کاربران دستیار صوتی Google، در شبکه‌های اجتماعی شروع به شکایت کردن از توسعه‌دهندگان این دستیار کرده‌اند. به گفته‌ی این کاربران توسعه‌دهندگان دستیار هوشمند را برای ارائه ی اطلاعات در مورد مواردی همچون دین و عیسی مسیح آموزش نداده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

اپراتور همراه اول نسبت به مشاهده‌ی تماس بی‌پاسخ از سوی شماره‌های بین‌المللی ناآشنا و نامتعارف روی خطوط مشترکان موبایل و برقراری تماس مجدد با این شماره‌ها از سوی مشترکان، هشدار داد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

​رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقی گفت: زندگی در فضای مجازی همانند دنیای شیشه‌ای است که کوچک‌ترین غفلت و کوتاهی در این فضا، باعث می‌شود اطلاعاتمان به سرقت رود و یا از سوی مجرمان سایبری مورد سوء استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

ششمین جشنواره ی شکوفا (شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات) با هدف کارآمد سازی شهروندان بر پایه ی فناوری اطلاعات با محوریت بازی‌های رایانه‌ای شهروندی در تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب