ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۷ بهمن

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات با بیان اینکه فعالیت توئیتر در ایران ممنوع شده است، گفت: فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست.
محمد جواد آذری جهرمی در اختتامیه‌ی مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در مسئولیت‌های اجرایی، افزود: با وجود دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه حداقل ۲ معاون جوان در وزارتخانه‌ها انتخاب شوند، هنوز این اتفاق رخ نداده است. رئیس جمهور از خودش شروع کرد و من را به عنوان وزیر انتخاب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

رسول سراییان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره‌ی مشکلات استارتاپ‌ها در حوزه‌ی بیمه و مالیات گفت: برخی از دغدغه‌های استارتاپ‌ها بررسی شده و روند تکمیل بررسی در حال انجام است. حوزه‌ی مشترک و مهم در بین دغدغه‌ی فعالان حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا بیمه و مالیات به شمار می‌رود؛ در واقع بخش دغدغه‌ی مالیاتی استارتاپ‌ها به وزارت امور اقتصادی و دارایی مربوط است و مسئله‌ی بیمه نیز به سازمان تامین اجتماعی و در نهایت به مجموعه‌ی وزارت کار ارتباط دارد و این مسئله به عنوان یک طرح فوریتی از سوی نهادهای ذی‌ربط از جمله سازمان فناوری اطلاعات کشور در حال رسیدگی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

رصد فعالیت کاربران ایرانی در شبکه‌ی اجتماعی تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۷۵۰ هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه بالغ بر ۲.۳ میلیارد بازدید از این کانال‌ها دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به کلیدی بودن ارتباطات درخراسان رضوی و به ویژه کلانشهر مشهد، کیفیت این ارتباطات تا عید نوروز متفاوت و بهتر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

وزیر تعاون، کار و رفاه تأمین اجتماعی در خصوص واردات گوشی‌های آیفون از سوی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود واردات این گوشی‌ها به خانواده‌ی تأمین اجتماعی که همان کارگران و بازنشسته‌ها هستند، می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

وزیر ارتباطات گفت: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامک‌های تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته‌های تشویقی به آن‌ها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامک‌ها را بفرستد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

فیسبوک به TechCrunch گفت Confirm.io را خریداری کرده است. این استارتاپ رابط کاربردی برنامه‌نویسی یا APIئی را ارائه می‌کند که به دیگر شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت کارت شناسایی صادر شده‌ی افراد توسط دولت، مانند گواهینامه‌ی رانندگی را تائید کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

همه چیز در دنیای شناخت موسیقی بد نیست. Recode گزارش می‌کند تقریبا همان زمانیکه Shazam با قیمتی کمتر از آخرین ارزیابی شرکت در حال فروش بود، رقیب آن SounHound دور جدیدی از تامین مالی داشت که ارزش شرکت را حدود یک میلیارد دلار تخمین زد.

ادامه مطلب