گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

مهندس پیشین Volkswagen، آقای James Liang به دلیل اشتباهی که انجام داده، از سمت خود برکنار شده است. Liang به دلیل فریب دادن در ارائه‌ی اطلاعات خودروی دیزلی این شرکت به مسئولان مربوطه، به ۴۰ ماه زندان و پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه شده است. گفته می‌شود مجازات در نظر گرفته شده، ۱۰ برابر میزان معمول می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

طبق اخبار منتشر شده WeWork موفق به جذب سرمایه‌ای ۴.۴ میلیارد دلاری از SoftBank شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم SoftBank به میزان ۳ میلیارد دلار بر روی WeWork سرمایه‌گذاری نموده و مابقی ۱.۴ میلیارد دلار را بر روی سه زیر بخش این شرکت در کشورهای چین، ژاپن و منطقه‌ی اقیانوس آرام اختصاص داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

Apple قصد دارد محصول جدیدی را در کنار معرفی مدل‌های جدید iPhone و ساعت هوشمند خود در ماه سپتامبر پیش‌رو معرفی نماید. طبق اخبار منتشر شده این شرکت قصد دارد دستگاه Apple TVئی با قابلیت پخش 4K و HDR معرفی نماید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

بازطراحی جدید iPhone هزینه‌ی تمام شده‌ی این گوشی را بسیار افزایش داده است. طبق گزارشات منتشر شده، iPhone تمام صفحه‌ای که مدتی است در مورد آن صحبت می‌شود، احتمالا قیمتی در حدود ۹۹۹ دلار خواهد داشت. یعنی چیزی در حدود ۳۵۰ دلار بیشتر از قیمت iPhoneهای معمول نسل‌های قبل.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

Nestle ،Unilever ،Tyson و دیگر شرکت‌های غذایی و خرده‌فروشی بزرگ امروز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که به پروژه‌ی IBM برای فهم اینکه چگونه تکنولوژی بلاکچین می‌تواند به ردیابی زنجیره‌های تامین مواد غذایی و بهبود امنیت کمک کند، پیوستند. بلاکچین که اولین‌بار به عنوان سیستم پشتیبانی ارز الکترونیکی بیت کوین ظاهر شد، یک رکورد به اشتراک‌گذاری داده‌های محافظت شده توسط شبکه‌ای از کامپیوترهای مورد اعتماد است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

پس از ماه‌ها اعلام این خبر، روز گذشته سامسونگ Galaxy Note 8 خود را در رویداد شهر نیویورک سیتی معرفی کرد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند گل سرسبد شرکت مجهز به قلم، برای روز 24 آگوست به صورت پیش‌سفارش قابل دسترس باشد. این تلفن همراه در تاریخ 15 سپتامبر با Android 7.1.1 Nougat عرضه می‌شود، هر چند کاربر می‌تواند انتظار داشته باشد که این مدل قابل ارتقاء به Oreo است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

Blake Irving مدیرعامل GoDaddy گفت تا پایان سال 2017 بازنشسته خواهد شد و ریاست حال حاضر شرکت و مدیر ارشد عملیاتی، Scott Wagner جانشین وی خواهد شد. Irving همچنین در ژوئن آینده از هیئت مدیره‌ی شرکت کناره‌گیری می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

از این پس کاربران شبکه‌ی اجتماعی Facebook دیگر به نرم افزارهای خاص برای ثبت تصاویر 360 درجه (Panoramic photography) نخواهند داشت. ثبت تصاویر 360 درجه برای تمامی کاربران این اپلیکیشن میسر شده و تنها در کسری از دقیقه در صفحه بارگذاری خواهد شد.

ادامه مطلب