گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

شاید رویای ارائه‌ی وسایل نقلیه‌ی خودران از سوی Apple دست یافتنی نباشد اما به نظر می‌رسد این شرکت حداقل در تلاش برای احیاء کردن برخی طرح‌های ساخت وسايل خودران خود می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

Google در هفته‌ی جاری جزئیات بیشتری در خصوص تراشه‌ی Titan خود منتشر نمود. Titan چیپی است که مکانیزم‌های امنیتی بالایی در آن در نظر گرفته شده و مناسب سرویس‌های رایانش ابری می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

در روز جاری Microsoft اقدام به معرفی سامانه‌ی مبتنی بر FPGAئی با نام Brainwave نموده است. آن‌طور که اعلام شده است، قرار است از این سرویس رایانش ابری جهت پردازش‌های عمیق هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

LinkedIn را می‌توان ابزار اصلی شبکه‌‌ی اجتماعی کسب‌وکارها و یا یافتن شغل دانست. در حالی که این شرکت وب‌سایت خود را در سال جاری به کلی بازطراحی کرد، اما اکثر کاربران از این سرویس همانند شبکه‌های اجتماعی Facebook و Twitter استفاده نمی‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی فیلترینگ Twitter گفت: «فیلترینگ این سرویس به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه‌ی امنیت ملی است.»

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

همزمان با خورشید گرفتگی روز گذشته‌ی آمریکای شمالی، Google اعلام کرد Android O با نام 8.0 Oreo به ایستگاه انتشار خود پایدار خود نزدیک شد. نسخه‌ی آینده‌ی سیستم‌عامل تلفن همراه Google و جانشین Android Nougat نه تنها امروز نام‌گذاری شد، بلکه آخرین کد منبع را به پروژه‌ی منبع باز اندروید (AOSP) تحویل داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

Alienware هفته‌ی گذشته اعلام کرد دسکتاپ بازی گل سرسبدش از پردازنده‌ی پیشرفته‌ی Micro Devices Threadripper استفاده می‌کند و حالا نیز بخش بازی Dell اعلام کرد که یک نسخه از Area 51 نیز با بهره‌گیری از سریع‌ترین پردازنده‌ی Intel در دسترس قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب