پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

بر اساس آخرین برنامه ریزی های کمپانی Apple، قرار است در سال 2018، 15 میلیون دستگاه ساعت هوشمند این کمپانی به بازار گجت‌های هوشمند در سراسر جهان عرضه شود. رونمایی از این محصول جدید احتمالا در اواخر سپتامبر خواهد بود. این کمپانی افسانه ای بیش از 30 سال است که در زمینه‌ی تولید گجت های کارآمد برای بشر تلاش می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

سازندگان بازی جدید ReCore به علاقه مندان این بازی اعلام کردند به زودی شاهد چند آنونس جذاب از این بازی خواهند بود. تنها با گذشت مدت کوتاهی در فروشگاه های Microsoft Store، نسخه‌ی منحصر به فردی از Definitive Edition منتشر شد که البته هنوز در فروشگاه های آنلاین از آن خبری نیست.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

طراحان اپلیکیشن Facebook تصمیم گرفته اند تغییراتی را در سربرگ خبر این شبکه ایجاد نمایند تا بهتر و راحت تر توسط کاربران قابل استفاده باشد. این شبکه ی اجتماعی جهانی که بیش از 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، اغلب طراحی دسترسی به صفحه های مختلف خود را تغییر می‌دهد که عمدتا سبب شکایت کاربران قدیمی این شبکه می‌گردد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

HTC اجازه نداد کاهش قیمت هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift بی‌پاسخ بماند. از آغاز امروز HTC اقدام به کاهش قیمت هدست‌های Vive خود به میزان ۲۰۰ دلار اعلام نمود. با توجه به این کاهش قیمت، این هدست واقعیت مجازی را می‌توان با ۵۹۹ دلار خریداری کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

ابتدای سال جاری میلادی، انتظار چندانی در مورد پردازنده‌های نسل هشتم Intel وجود نداشت. اما در رویداد ماه می Computex، این شرکت همگان را با انتشار خبر ۳۰ درصد سریع‌تر بودن این نسل از پردازنده‌ها نسبت به چیپ‌های سال گذشته، شگفت زده کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

شرکت Nest، متعلق به Alphabet تاکنون گام‌های بسیاری خوبی در جهت ارائه‌ی محصولات مبتنی بر اینترنت چیزها نموده است. محبوب‌ترین محصول این شرکت همان ترموستات آن است. ترموستاتی که از ۶ سال گذشته تاکنون، تغییرات و به‌روزرسانی خاصی به خود ندیده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

ژاپن در روز شنبه اقدام به پرتاب موشکی با نام H-2A نمود که حامل ماهواره‌ی جغرافیایی بوده است. ارسال سومین ماهواره‌ی جغرافیایی ژاپن در راستای اجرای طرح ایجاد سامانه‌‌ی مکان‌یابی همچون GPS می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چنین طرحی را می‌توان امور امنیتی عنوان داشت.

ادامه مطلب