اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

از حالا به بعد می‌توانید شکل استیوتوس‌های WhatsApp را بر اساس حالات و روحیات خود تغییر دهید. می‌توان به استیوتوس، عکس‌ها و ویدئوهای دلخواه افزود تا از این جهت شبیه Snapchat گردد و یا با اعمال تغییراتی، بیشتر آن را شبیه به نسخه‌ی پیاده‌سازی شده‌ی Facebook در نظر گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

طبق گزارشات منتشر شده Google قصد دارد نسخه‌ای کوچک از اسپیکر هوشمند Google Home خود را در رویدادی معرفی نماید. این رویداد احتمالا در ماه اکتبر، همانند آنچه در سال گذشته و معرفی محصولات Pixel و Google Home همراه بود، باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Tencent، با‌ ارزش‌ترین شرکت فناوری آسیا، رکورد سه ماهه‌ی ۲/۷ میلیارد دلاری‌اش را به لطف رشد انفجاری بازی‌‌های تلفن همراه ثبت کرد. سود شرکت در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت که این در نتیجه‌ی موفقیت بازی‌های موبایلی Tencent، به خصوص بازی Honour of Kings است که ادعا می‌شود بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Apple و Google را می‌توان بزرگ‌ترین دوستان ظاهری در دنیای فناوری دانست. در حالی که این دو طوری با هم رقابت می‌کنند که انگار فردایی وجود ندارد، در تعدادی از معاملات خاص نیز با هم همکاری می‌کنند. برای مثال، Goole مبلغ زیادی پول برای باقی ماندن در iOS پرداخت می‌کند. همانطور که CNBC برای اولین بار گزارش کرد، طبق تحلیلگر Bernstein، گوگل می بایست سالیانه 3 میلیارد دلار بپردازد تا گزینه‌ی پیش‌فرض در Safari باقی بماند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Microsoft اعلام کرد سامانه‌ی تشخیص صدای مکالمه‌ای‌اش به نرخ خطای ۵.۱ درصد رسیده است که پایین‌ترین سطح تاکنون است. این میزان از نرخ خطای ۵.۹ درصدی که محققان بخش تحقیق و هوش مصنوعی Microsoft در سال گذشته آن را به دست آورده بودند، بهتر شده است و صحت و درستی آن را در تعادل با دست نوشته‌های حرفه‌ای انسانی قرار داده که دارای مزایایی مانند توانایی چندین‌بار گوش دادن به متن است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

به نقل از خبر منتشر شده در سایت رسمی بازی های رایانه ای ایران، جزئیات نحوه ی رقابت در رشته ی Quiz of Kings در سومین دوره ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از زبان امیر حسین ناطقی مدیرعامل این بازی اعلام شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

تحلیلگران شرکت آمریکایی NetBase، با تحلیل 376 میلیون مورد از مارک های مختلف در جهان، لیستی ارائه کرده اند که محبوب ترین برند ها را در Facebook از نگاه کاربران نشان می‌دهد.

ادامه مطلب