پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

با گرم شدن دنیای واقعیت مجازی، HTC اوایل روز جاری اعلام داشت قیمت هدست‌های Vive VR خود را از 800 دلار به 600 دلار کاهش می‌دهد، درست یک ماه پس از آنکه Facebook قیمت‌های هدست Oculus Rift و کنترلر Oculus Touch را کاهش داد. روشی که از طریق آن می‌توان به مفید بودن استفاده از VR در حوزه‌ی سلامت اشاره کرد، شبیه‌سازی‌ها است که قادر به فراهم کردن اعمال جراحی با آموزش های حیاتی می‌باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

کمپانی مشهور Microsoft مدتی می شود که از کنسول بازی جدید Xbox One X که در اینترنت به نام Project Scorpio نامگذاری شده بود، رونمایی کرد. نمایندگان شرکت می‌گویند این کنسول جدید ترین و پیشرفته ترین کنسول بازی است که می‌تواند از رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR پشتیبانی کند. این کنسول تفاوت خاصی با نسخه ی اصلی ندارد اما روی کنترلر و خود کنسول نام Project Scorpio ثبت شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

Samsung پس از فروش Galaxy S8 و S8+، کار خود را بر روی دستیار صوتی Bixby آغاز کرد. به تازگی این برنامه در ایالات متحده شروع به کار کرد، اما اکنون می‌توان آن را در اروپا نیز استفاده کرد. سازندگان این نرم افزار می‌گویند این دستیار صوتی بسیار بهتر از Siri در iPhone است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

کمپانی Hom Tom به تازگی از گوشی هوشمند S8 رونمایی کرده است. این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و مجهز به صفحه نمایش 1440 * 720 پیکسل است. صفحه نمایش 83 درصد از فضای پنل جلویی را اشغال می کند. پنل جلویی در این محصول با شیشه‌ محافظ پوشیده شده است. S8 دارای پردازنده ی 8 هسته ای و همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی می‌باشد. گفتنی است، حافظه‌ی گوشی را می‌توان تا 128 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه ی microSD plug-in افزایش داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

کمپانی Google طبق رسم هر ساله‌ی خود نام یک شیرینی محبوب را در جهان برای سیستم عامل‌های جدید خود بر‌می‌گزیند. این بار هم مدیران این کمپانی نام یک بیسکوئیت شکلاتی مشهور در جهان به نام Oreo را برای سیستم عامل جدیدشان انتخاب کرده اند. چندی پیش حدس و گمان ها نیز این نام را تایید می کرد اما باز هم منتظر ماندیم تا گوگل رسما از این نسخه رونمایی کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

فناوری اسکن چهره ی جدید در گوشی هوشمند iPhone 8، پرچمدار Apple، قادر خواهد بود تا در میلیونیومی از ثانیه چهره‌ی صاحب خود را تشخیص دهد. البته این خبر به نقل از نشریه ‌ی کره ای Korean Herald منتشر شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

Microsoft اعلام داشته است شرکت Cycle Computing را خریداری کرده است. Cycle Computing شرکتی است که ارائه دهنده‌ی راه‌کارهای اجرای منظم برنامه‌ها با توان پردازشی و کارایی بالا، حجم بزرگی از داده‌ها و دیگر کارهای عظیم پردازشی می‌باشد. جزئیات این معامله، از جمله قیمت آن هنوز منتشر نشده است.

ادامه مطلب