سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

Samsung در حال کار بر روی اسپیکر هوشمندی جهت رقابت با دستگاه‌های مبتنی بر دستیار صوتی Amazon Alexa، Google Home و به زودی Apple HomePod می‌باشد. در نهایت این خبر را رئيس بخش موبایل این شرکت تأیید کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

Google و Walmart امروز همکاری جدیدی را اعلام کردند که خرید صوتی را از طریق Google Assistant امکان پذیر می‌کند. این دستیار مجازی Google بر روی دستگاه‌هایی همچون بلندگوی هوشمند آن، Google Home فعال است. به طور خاص، در حال حاضر مصرف کنندگان قادر می‌باشند از مزایای Easy Reorder متعلق به Walmart از طریق ادغام با سرویس خریدGoogle Express بهره برند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

به نظر می‌رسد این ویژگی شرایط خدمات Apple را نقض می‌کند. Will Strafach، کارشناس امنیت این موضوع را برملاء ساخت که AccuWeather در iOS ممکن است کاربران را فریب دهد و شرایط توسعه‌دهندگی خدمات Apple را نقض کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

Jim Clark به عنوان خالق برخی از بزرگ‌ترین مارک‌های اینترنتی، نیازمند معرفی کمی است. اما این میلیاردر 73 ساله‌ی تگزاسی عناوین مشابهی همچون بیل گیتس، استیو جابز و مارک زاکربرگ ندارد. در سال 1981، Clark دانشمند کامپیوتر، موسس سابق Silicon Graphics، تولیدکننده‌ی نرم‌افزار و سخت‌افزار محاسباتی با کارایی بالا بود که بسیار حیاتی در تولید جلوه‌های بصری و تصویربرداری 3D در صنعت فیلمسازی شد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

تروجان جدید SyncCrypt می‌تواند سیستم های کامپیوتری را با استفاده از تصاویر آلوده کند. تمام اجزاء این ویروس به عنوان فایل هایی با فرمت PNG رمزگذاری می شوند. این ویروس می ‌تواند با استفاده از ایمیل ها و اسپم ها انتشار یابد. قدرت تخریبی این باج‌افزار بسیار بالاست چرا که می‌تواند روش‎های تشخیصی را دور بزند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

آن طور که تاکنون معلوم شده این است Google قصد دارد به زودی نه تنها از مدل های جدید مجموعه گوشی Pixel، بلکه از سری جدید لپ‌ تاپ های کروم بوک خود رونمایی کند. به نظر می‌رسد این کمپانی مدل دیگری از تبلت های Pixel را نیز به بازار عرضه کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

بالاخره بازی DOOM VFR همانطور که توسعه دهندگان وعده داده بودند قرار است تا پایان امسال به طرفداران عرضه شود. خالق این بازی یعنی همان کمپانی Bethesda، در صفحه ی رسمی سایت خود از تیزر این بازی پرطرفدار رونمایی کرد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

پس از یک آرامش موقت در اوکراین باز هم ویروس Petya شروع به کار کرده است. این ویروس از طریق پست الکترونیکی در حال گسترش است. این ویروس به عنوان فایل بایگانی توزیع شده است و اغلب آنها در فایل هایی با فرمت ARJ, ZIP و 7-ZI قرار دارند.

ادامه مطلب