کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

شرکت فنلاندی تولیدکننده‌ی بازی‌های موبایلی و خالق آثاری چون Angry Birds اعلام کرده است که درآینده‌ی نزدیک احتمال عرضه‌ی عمومی سهام آن وجود دارد. این شرکت همچنین از اظهار نظر در خصوص تمایل شرکت چینی Tencent به خرید آن امتناع ورزید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

رسانه‌های استریم چشم‌انداز سرگرمی را کاملا متحول کرده‌اند و Netflix در راس این تغییر قرار دارد. در واقع پایگاه مشتریان ایالات متحده‌ی آمریکا این سرویس استریم محبوب در طی پنج سال گذشته دو برابر شده است. Netflix ادعا می‌کند پیروزی نمادین قابل توجهی در مقابل بزرگترین تامین‌کنندگان کابلی کشور دار.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

Slack در حال افزایش سرمایه‌ی 500 میلیون دلار دیگر برای تأمین امور مالی است که ممکن است ارزش 5 میلیارد دلاری داشته باشد. بر طبق گزارش Recode پولی که احتمالا به دلیل نیاز مشتریان بزرگ تجاری و ایجاد یک کسب‌وکار کاربردی به نظر می‌رسد به شدت مورد نیاز باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

کمپانی Google به تازگی از ویژگی محصولات جدید خود که قرار است در آینده ای نزدیک به کاربران عرضه شود، رونمایی کرد. به کمک قابلیت Drive جدید، کاربران خواهند توانست اطلاعات موجود در سیستم های شخصی خود را در فضای ابری ذخیره نمایند. گوگل فضای ذخیره ‌سازی آنلاین رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد، تا عکس‌ها، ویدیوها و همه چیز را در آن ذخیره نمایید و در هرزمان و هر مکان به آن ها دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

در جریان برگزاری کنفرانس E3، کمپانی Sony به اخباری در مورد تاریخ عرضه ی بازی جدید God of War IV در مارس 2018 پرداخت. توسعه دهندگان استدیو Santa Monica Studi، گیم پلی جدید را در صفحه ی رسمی استدیو در YouTube به نمایش گذاشته اند. تریلری که در آن کراتوس به جنگ خدایان اسکاندیناوی خواهد رفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

کمپانی Microsoft کنسول بازی PlayStation 4 را به عنوان رقیبی قدرتمند برای کنسول جدید Xbox One X به حساب نمی آورد. از نقطه نظر توسعه دهندگان، کنسول جدید Xbox یک نسخه ی متمایز و و در عین حال قدرتمند ترین کنسول در نوع خود می باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

دولت ایالات متحده‌ی آمریکا قصد دارد مبلغ ۲۵۸ میلیون دلار را به ۶ شرکت بزرگ خود جهت ساخت نسل جدیدی از ابررایانه‌ها پیش از دستیابی کشورهایی چون چین و ژاپن اختصاص دهد.

ادامه مطلب