امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

کارشناسان در زمینه ی امنیت سایبری گزارش داده اند در حال حاضر 800 اپلیکیشن رایگان Android آلوده به ویروس Xavier می باشند که قادر به نصب نرم افزارهای مخرب اضافی بر روی دستگاه افراد می باشند. این ویروس برای هکر امکاناتی همچون سرقت اطلاعات و نظارت بر عملکرد کاربران را فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

عینک Xiaomi Roidmi B1 محصول جدید و منحصر به فردی از کمپانی چینی معروف است. این عینک قادر است چشم فرد را از اشعه های مضر ماورابنفش حفظ نماید و همچنین شماره ی چشم فرد را در گذر زمان ثابت نگه دارد. این کمپانی قیمت خرید این عینک را تنها 40 دلار اعلام کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2017، نماینده ی کمپانی Nintendo اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد بازی Metroid Prime را مجددا به کاربرانش ارائه نماید. در این مراسم از تریلر جدید بازی Metroid: Samus Return رونمایی شد. آنچه تاکنون مشخص شده آن است که بازی برای کنسول بازی Nintendo Switch توسعه داده شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

کمپانی Samsung مراحل تست تبلت جدید Galaxy Tab A 8.0 2017 را تحت عنوان SM-T385 به اتمام رساند. نتایج داده های مربوط به این تست در بنچمارک GFXBench منتشر شده است. کارشناسان بر این باورند دستگاه جدید وارث Galaxy Tab A 8.0 خواهد بود چون شماره ی مدل گلگسی تب با SM-T350 معرفی شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

تیم Siri در Apple رئیس بخش پردازش گفتار و زبان طبیعی خود را در ماه جاری از دست داد. Rushin Shah سمت خود را در Apple برای تصدی مدیریت تیم یادگیری ماشین Facebook ترک کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

Google به تازگی APIهای جدیدی از بسته‌ی نرم‌افزاری تشخیص اشیاء TensorFlow خود منتشر ساخته است که به توسعه‌دهندگان و محققین امکان تشخیص راحت‌تر اشیاء در تصاویر را می‌دهد.

ادامه مطلب