گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

رستوران بین المللی زنجیره ای KFC، یکی از برگرهای مشهور و محبوب خود را به نام «Zinger» به فضا پرتاب می کند. این همبرگر به کمک کمپانی World View با یک سفینه ی کوچک به فضا حمل خواهد شد. ارسال همبرگر KFC به فضا برای تاریخ 21 ژوئن برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

کارشناسان NASA توسط یکی از سفینه های متحرک در مدار زمین تصاویری از یک شی ناشناخته به ثبت رسانده اند. در یکی از تصاویر به وضوح وجود شی باریک به طول 70 متر مشخص است. از نظر یوفولوژیست ها، این سفینه در حال مانور برای وارد شدن به جو و فرود بر روی سیاره ی زمین بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

کمپانی اتریشی C Seed، متخصص در زمینه ی تولید تلویزیون های پیشرفته در جهان است. آخرین محصولی که این کمپانی ارائه کرده تلویزیون C Seed 262، به عنوان بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان محسوب می گردد. قیمت ارائه ی این محصول آنقدر باورنکردنی است که باعث تعجب علاقه مندان شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

کمپانی آمریکایی Microsoft در پتنت جدید خود گجتی را با طراحی پیچیده معرفی کرده است. بر اساس ادعاهای پیشین قرار بود Microsoft Surface Phone به عنوان گوشی هوشمند این کمپانی عرضه شود اما در حال حاضر گفته می شود که می توان آن را به عنوان یک تبلت جایگزین کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

Elijah Wood بازیگر آمریکایی هالیوودی قرار است به یکی از اعضای تیم طراحی واقعیت مجازی بپیوندد. کمپانی Ubisoft به تازگی از پروژه ی VR-game خود رونمایی کرد. این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی Ubisoft، در مورد پروژه ی ساخت بازی جدید خود اطلاعاتی را برای بازدیدکنندگان ارائه کرد. بر اساس این گزارش، بازی جدیدی این کمپانی به صورت واقعیت مجازی خواهد بود به گونه ای که گیمر غرق در دنیای بازی خواهد شد و به راحتی نخواهد توانست مرز دنیای بازی و فیلم را تشخیص دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

Google به هیچ‌ عنوان تردیدی در خصوص هدف‌ قراردادن کاربران گوشی iPhone در هنگام معرفی گوشی‌ها Pixel خود نداشته است. حتی این شرکت راه‌کارهایی را برای مهاجرت هرچه راحت‌تر بین پلتفرم‌های iOS و Android برای چنین کاربرانی ارائه داده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

برنامه‌ی Local Guides شرکت Google در طول ۳ سال آغاز به کار خود موفق به جذب ۳۰ میلیون مشارکت‌کننده شده است. مشارکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی پاداش‌های گوناگونی از فعالیت‌های خود دریافت می‌دارند. این طرح هم به نحوی طراحی شده است که کاربران با مشارکت بیشتر به سطح بالاتری در بین دیگر افراد قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

هیچ‌گاه ماندن در صف‌های طولانی گیت‌ها در فرودگاه‌ها تجربه‌ی خوبی نبوده است، اما به تازگی استفاده از راه‌ها شناسایی بیومتریک همچون اثر انگشت می‌تواند تجربه‌ی سفرهای هوایی را لذت‌بخش‌تر از پیش نماید.

ادامه مطلب