سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

ساخت اسپیکرهای هوشمند با معرفی Amazon Echo وارد دوره‌ی جدیدی شد. بسیاری از شرکت‌ها تلاش کردند تا با ساخت چنین دستگاه‌هایی، بتوانند آینده‌ی شرکت خود را در دنیای تکنولوژی تا مدتی تضمین کنند. پس از Amazon، شرکت‌های چون Google و Apple با معرفی محصولاتی پا به این عرصه گذاشته‌اند. اما احتمالا این حوزه با توجه به تلاش‌های Qualcomm نقش‌آفرینان بیشتری نیز پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

Mozilla روز گدشته خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی ۵۴ام مرورگر خود بر روی پلتفرم‌های Windows، Mac، Linux و Android داد. این نسخه‌ی جدید شامل فاز کامل پشتیبانی از قابلیت چند پردازشی که منجر به تقسیم‌بندی حافظه و افزایش کارایی و ارتقاء تجربه‌ی کاربری می‌شود، شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

آیا شما در حال اجاره‌ی یک خانه، خرید ماشین و یا ثبت مالیات خود هستید که در این صورت مسلما نیاز به امضا کردن یک سند رسمی در برخی موارد در زندگی خود دارید. HelloSign اعلام کرد با هدف کنار گذاردن فکس‌ها و ایمیل‌های حلزونی از طریق دیجیتالی کردن فرآیندهای خدمات امضای الکترونیکی خود، بودجه‌ی 16 میلیون دلاری را به رهبری Founder Group و Zach Coelius موسس سابق و مدیر Triggit اختصاص داده است. دیگر سرمایه‌گذاران که در این دور شرکت کردند عبارتند از Greylock Partners و Keith Rabois.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

استارتاپ چینی اشتراک‌گذاری دوچرخه Mobike که با رشد سریعی همراه است اعلام کرد اولین بازارش را در خارج از آسیا راه‌اندازی می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

کمپانی Xiaomi در حال برنامه ریزی های نهایی جهت عرضه ی نوت بوک Mi Notebook Air است. به نظر می رسد این کمپانی محصول خود را با قیمتی معادل 735 دلار عرضه نماید. به گفته ی توسعه دهندگان، به احتمال زیاد عرضه ی رسمی این محصول در بازار های جهانی در هفته ی آینده انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

کمپانی Microsoft از تریلر بازی جدید Metro: Exodus در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی Е3 2017 رونمایی کرد. وظیفه ی کار بر روی این بازی به عهده ی استدیو 4A Games، خالق بازی های Metro 2033 و Metro: Last Light بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

اسکوتر برقی یکی از وسیله هایی است که امروزه محبوبیت بالایی در میان جوانان، نوجوانان و حتی کودکان به دست آورده است. وزن این وسیله 10 تا 15 کیاوگرم است و صاحب آن باید در برخی نقاط آن را حمل کند. در نتیجه می تواند تهدیدی برای وضعیت ستون فقرات باشد. به گفته ی داشمندان تکنولوژی در اسکوتر های برقی هنوز کامل نشده است.

ادامه مطلب