سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

در نمایشگاه Е3 2017، کمپانی Bethesda از آنونس نسخه ی جدید بازی The Evil Within 2 رونمایی کرد. در این سری از بازی هنرمند مشهور شینجی میکامی با ذهن خلاقش هنرنمایی کرده است. اطلاعات جدیدی در مورد نسخه ی جدید بازی ژانر وحشت The Evil Within در شبکه های مجازی منتشر شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

به گزارشی از متخصصین لابراتوار کسپر اسکی، ویروس جدید Trojan.AndroidOS.Dvmap.a از طریق دانلود برنامه های فروشگاه Google Play، وارد گوشی های هوشمند اندرویدی می شود. در حال حاضر 50 هزار دستگاه تلفن همراه به این ویروس آلوده شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

FIFA به پلتفرم Nintendo باز می‌گردد. ناشر Electronic Arts در خلال رویداد طرفداران Hollywood اعلام کرد این انشعابی از سری‌های شاخص فوتبال EA است. Ultimate Team در میان حالت‌های قابل دسترس FIFA 18 بر روی Nintendo Switch خواهد بود که از 29 سپتامبر عرضه می‌شود. EA این خبر را پیش از نشان تجاری Electronic Entertainment Expo در هفته‌ی آینده اعلام کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

مدیران شرکت Apple در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان WWDC از راه‌اندازی Business Chat برای iMessage خبر دادند. در این برنامه آیکون‌های پیام در کنار نام‌های کسب‌وکارها در Siri، جستجوی Spotlight و Mapها برای چت سریع با کسب‌وکارهای آنلاین یا آفلاین ظاهر خواهند شد. اخبار مرتبط با این راه‌اندازی اولین‌بار اوایل این هفته منتشر شده بودند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

فبلت جدید ZenFone 4 تا پایان ماه آینده رونمایی خواهد شد. این خبر به نقل از منبع معتبر تایوانی DigiTimes با اشاره به بیانیه ای که توسط مدیر اجرایی ASUStek Computer جری شن، قرائت شده، گزارش شده است. پیش از این تصور می شد محصول جدید ZenFone در نمایشگاه Computex 2017 در ماه می رونمایی شود.

ادامه مطلب