تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۴:۲ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

آخرین نمونه جت خصوصی ایرباس برای حمل و نقل هوایی به نمایش درآمد. این جت ACJ319neo "اینفینیتو" نام دارد و حاصل تلاش دو شرکت جت ایرباس و سازنده شرکت سازنده اتومبیل های لوکس "پاگانی"است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

سالمندانی که در سن پیری و در تنهایی زندگی را می گذرانند، دیگر نگران اینکه که عینک شان را کجا گذاشته اند و یا قرص هایشان را مصرف نکرده اند، نباشند. پیش نمونه اولیه روباتی به نام «ذکریا» برای کمک به این قشر طراحی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

یک اتفاق و تغییر عجیب: SoftBank، سازنده‌ی ربات دوست داشتنی Pepper و بازیگر مهم M&A در جهان تکنولوژی، به تازگی اعلام کرد که شرکت‌های رباتیک بیشتری را از Alphabet، دارنده‌ی Google به عنوان بخشی از حرکت عمقی خود در این زمینه تصاحب کرده است. این شرکت‌ها شامل Boston Dynamic، توسعه‌دهنده‌ی Big Dog و شرکت Schaft هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

افزایش عظیمی در حجم اطلاعات گوشی‌های همراه در طی چند سال گذشته به وقوع پیوسته است اما پیش‌بینی جدیدی از Cisco نشان داد که میانگین جهانی ترافیک اینترنت در گوشی‌های هوشمند به بیش از چهار برابر تا اوایل دهه‌ی آینده می‌رسند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

Microsoft اعلام کرد نسخه‌ی جدید و آزمایشی Windows 10 را منتشر کرد و همچنان تغییرات زیادی در راه است. اگر شما دارای Windows Insider بر روی Fast Ring هستید در حال حاضر می‌توانید از آن استفاده کنید و برای دیگر کاربران این ویژگی‌های جدید در اواخر سال جاری در Windows 10 Fall Creators Update در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

مدیرعامل کمپانی Xiaomi در سخرانی جدید این کمپانی اعلام کرد طراحی گوشی جدید 7 اینچی، بر اساس راحتی کاربران در استفاده از گوشی هوشمند شکل گرفته است. هر ساله تعداد گوشی ها با صفحه نمیش منحنی در بازار بیشتر می شود و مدت هاست که گوشی هایی با صفحه نمایش 3.5 و یا 4 اینچی از نظر کاربران منسوخ شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

تولیدکننده ی مشهور جهانی در زمینه ی ابزار های هوشمند GoPro، دوربین کروی فوق مدرن خود را به نام Fusion با قابلیت تصویر برداری با کیفیت 5.2K رونمایی کرد. رونمایی رسمی از محصول جدید GoPro در جریان برگزاری Mountain Games یکی از مشهورترین نمایشگاه های رونمایی از محصولات حرفه ای و غیر حرفه ای تولید کنندگان در صنعت دوربین صورت گرفت.

ادامه مطلب