موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

بالاخره پس از گذشت چند ماه از اولین شایعات در مورد تلاش توسعه دهندگان کمپانی Samsung برای تولید سری جدیدی از گوشی های هوشمند در بازار موبایل، این بار این شرکت از سری جدیدی در خانواده ی محبوب گوشی های هوشمند Galaxy با نام Galaxy J رونمایی کرد. لازم به ذکر است سری J به ترتیب دارای سه مدل جدید Galaxy J3، J5 و J7 می باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

نمایندگان کمپانی Microsoft اعلام کردند، هدست جدید واقعیت مجازی Xbox VR برای کنسول Xbox One در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی E3 2017 ارائه نخواهد شد. این شرکت اشاره کرد قصد دارد تا بر روی توسعه ی واقعیت مجازی بر روی سیستم عامل Windows 10 تمرکز کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

قاب‌های Mophie راه‌کاری سریع برای اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم به iPhone و دستگاه‌های سری Galaxy S می‌باشد. این شرکت به تازگی قاب‌های خود را برای گوشی‌های iPhone 7 و Galaxy S8 عرضه کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

IBM Watson تاکنون موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. این ابررایانه‌ی هوشمند توانسته است مسابقات متعددی را در حوزه‌های مختلف پیروز گردد. اما به نظر می‌رسد که فضاهایی برای استفاده از این توان پردازشی هوشمند خالی مانده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

شرکت مادر Google یعنی Alphabet روز گذشته اقدام به آزمایش سامانه‌ی کنترل ترافیک هوایی پهپادی خود نمود. سامانه‌ای که روزی از آن به طور فراگیر برای جلوگیری از رخ‌داد تصادفات پهپادها با ساختمان‌ها و مردم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

از بین تمام اپلیکیشن‌هایی که بر روی iPhone و یا iPad خود دارید، کدام یک از آن‌ها را به طور مداوم استفاده می‌کنید؟ احتمالا اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که تنها به دلیل از دست ندادن داده‌های داخل آن‌ها، هنوز از سیستم خود حذف‌شان نکرده‌اید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Uber در حال سر و کله زدن با مشکلات داخلی بسیاری است که وجه این شرکت را در اذهان عمومی خدشه‌دار کرده است. در حال حاضر تحقیقاتی در مورد این شرکت در خصوص تبعیض‌ها و توهین‌های جنسی در جریان است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

حس خوشحالی از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپر استار جهانی فوتبال، کریستیانو رونالدو را جذاب‌‌ترین بازیکن FIFA 18 خواهد کرد که این می‌تواند به EA برای انتشار نسخه‌های آتی از بازی‌های ورزشی‌اش کمک کند.

ادامه مطلب