کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

Pinterest خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری از یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری موجود خود داده است. آخرین سری از جذب سرمایه‌ی این شرکت در آوریل سال ۲۰۱۵ بوده است. با احتساب این موارد، ارزش کل کسب‌وکار این شرکت در حدود ۱۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

Apple در حال اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای سرویس ذخیره‌سازی آنلاین iCloud خود می‌باشد. نکته‌ی جالب توجه در این افزایش فضا، عدم تغییر هزینه‌ی آن است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

دولت بریتانیا یک بار دیگر به حملات خود در استفاده از رمزگذاری end-to-end تاکید کرد و خواستار همکاری‌های بین‌المللی برای کنترل اینترنت شد، به طوری که افراط‌گرایان نتوانند از این فناوری به عنوان یک فضای امن برای برقرای ارتباط و گسترش تبلیغات آنلاین استفاده کنند. این اظهار نظرات توسط نخست وزیر بریتانیا، Theresa May و وزیر کشور، Amber Rudd در پی حملات تروریستی این کشور، سومین حمله از ماه مارس، بیان شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

این سفری عجیب و غریب برای Palmer Luckey، مؤسس Oculus VR است، شرکت واقعیت مجازی که در سال 2014 با مبلغ 2 میلیارد دلار توسط Facebook خریداری شد. با معامله‌ای شبیه به این، Luckey با 24 سال سن مانند یک عضو ستاره از نسل بعدی بنیانگذاران استارتاپ‌های تکنولوژی در کنار مدیر Snap، آقای Evan Spiegel با 27 سال سن و احتمالا برادران ایرلندی Patrick و John Collison به ترتیب با 28 و 26 سال سن قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

در سایت Twitter اخباری در مورد تغییر تاریخ عرضه ی نسخه ی طلایی PS 4 Slim به بیرون درز کرده است. بر اساس این خبر، تاریخ عرضه ی این نسخه در 11 ژوئن سال جاری خواهد بود. یکی از کاربران با نام مستعار Wario64 در توئیتر خود اطلاعاتی در مورد نسخه ی جدید و مشخصات آن به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب