کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Snap شرکت مادر Snapchat، شرکت Placed را تصاحب کرد. این شرکت اموری مانند بازدیدهای فروشگاهی و خریدهای آنلاین را دنبال می‌کند. برای مثال در مطالعه‌ای بر روی عادات دو میلیون کاربر Snapchat در آگوست سال گذشته، این شرکت محبوب‌ترین استوری‌های کاربران را بر اساس سن، جنس و قومیت تجزیه و تحلیل کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Shipt چهل میلیون دلار دیگر هم برای تبدیل شدن به برند تحویل مواد خوراکی غالب در ایالات متحده هزینه کرد. این شرکت در حال چالش با شرکت‌هایی چون Instactart، Amazon و Google قرار دارد، با این استراتژی که بسیاری از شهرهای ساحلی نظیر نیویورک و لس آنجلس را به نفع شهرهای بزرگی در جنوب شرق و Midwest نادیده گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

همانطور که نماینده ی رسمی کمپانی آمریکایی Amazon گزارش داده است، این شرکت قصد دارد خط تولید جدیدی را برای توسعه ی گوشی های هوشمند با نام تجاری Ice راه اندازی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

تیمی بین المللی متشکل از دانشمندانی از سراسر جهان با انجام تحقیقات گسترده و منحصر به فرد دلایل اصلی ایجاد سردرد در افراد را یافته اند. نتایج حاصل از بررسی های این کارشناسان در صفحات نشریات علمی منتشر شده است. اصلی ترین علت ایجاد سردرد در افراد از نگاه دانشمندان، فقدان خواب نامیده شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

پس از سه سال از انتشار بازی Monument Valley، استدیو Ustwo Games تصمیم گرفت تا نسخه ی جدیدی در ادامه ی بازی برای علاقه مندان منتشر کند. علیرغم صحبت های گذشته ی توسعه دهندگان این استودیو مبنی بر عدم برنامه ریزی برای ارائه ی دنباله ی این بازی، اما گویا به طور ناگهانی تصمیم آنها تغییر کرده و نسخه ی دوم Monument Valley 2 را منتشر کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

سرویس خدمات Apple Store جهت اجرای عملیات به روزرسانی کمپانی، به طور موقت متوقف شد. دلیل اصلی این غیرفعالسازی، آزمایش کارشناسان برای بررسی کیفیت خدمات این فروشگاه در آستانه ی برگزاری کنفرانس WWDC 2017 بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

یکی از اخبار خوشحال کننده برای طرفداران Apple این است که این کمپانی در ماه جاری از چندین محصول جدید خود پرده برداری می کند. یکی از این محصولات قاب Pencil گجت های اپل است که در سایت رسمی کمپانی برای فروش ارائه می شود. این محصول طراحی ساده و جذاب دارد و با توجه به توضیحات دارای جنس چرمی، بادوام و در تنوع رنگی است که با قیمت حدود 42 دلار عرضه می شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

در حالی که Uber شاهد خروج نیروهای اجرایی رده بالای بسیاری در مدت اخیر بوده، این شرکت تصمیم به استخدام استاد مدرسه‌ی کسب‌وکار هاروارد به منظور رئیس بخش استراتژی و رهبریت خود گرفته است.

ادامه مطلب