نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

Microsoft در طی بیانه ای رسمی اعلام کرد این کمپانی قصد دارد از تاریخ 1 جولای پشتیبانی خود از پیام رسان Skype را برای برخی نسحه‌های سیستم‌عامل‌اش متوقف کند. این برنامه چندین سال است که در میان کاربران برای ارتباطات صوتی و تصویری رواج بسیاری یافته و می توان گفت از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

کمپانی Apple اشتباها اپلیکیشن Files را برای سیستم عامل iOS، چند روز جلوتر رونمایی کرده بود. این برنامه به صورت رسمی در رویداد توسعه دهندگان این شرکت، WWDC معرفی گردید. Apple چند روز قبل، به طور اشتباهی اقدام به عرضه ی اپلیکیشن File، نخستین برنامه ی پیمایش فایل های سیستم‌ عامل iOS خود در App Store نموده بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

توسعه دهندگان بازی The Witcher 3 قصد دارند تا نسخه ی جدید این بازی را به صورت اول شخص به علاقه مندان ارائه دهند. پچ به روزرسانی SkacikPL می تواند نگاه شخصیت اول بازی را تغییر دهد. در این نسخه ی تکمیلی، زاویه ی دید از نگاه اول شخص اصلاح شده است. همچنین تمامی تغییرات در سیستم مبارزه نیز به شیوه ی اول شخص اعمال شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

به گزارشی از منبع خبری Digital Trends، کمپانی Olixar به تازگی قاب جدیدی را برای گوشی های iPhone 7 و 7 Plus طراحی کرده است که در قسمت پشتی آن یک Spinner قرار می گیرد. بر اساس این گزارش، جنس این قاب محافظ ار پلاستیک می باشد و با طرح تارعنکبوتی رنگ آمیزی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

همان‌طور که انتظار می‌رفت Apple تغییرات کوچکی در MacBook و MacBook Proهای خود داده است. طبق اعلام روز گذشته‌ی این شرکت، محصولات یاد شده دارای پردازنده‌ی نسل هفتم شرکت Intel خواهند شد. همچنین قرار است از SSDهایی با سرعتی بالاتر در آن‌ها بهره گرفته شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

نسخه‌ی جدیدی که از Apple Music قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی تحت سیستم‌عامل iOS 11 عرضه گردد، دارای ویژگی‌هایی خواهد بود که آن را بیش از پیش مبتنی بر المان‌های شبکه‌ی اجتماعی خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

Siri در مسیر تکامل خود قرار دارد و بیش از پیش به یک دستیار انسانی بدل می‌گردد. در تازه‌ترین نسخه‌ی ارائه شده از Siri، این دستیار صوتی دارای صدایی واضح‌تر، طبیعی‌تر و همچنین ویژگی‌های جدیدی است که در iOS 11 برای آن ارائه شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

جدیدترین رایانه‌ی رومیزی معرفی شده از سوی Apple را می‌توان قدرتمندترین آن دانست. iMac Pro جدید قرار است در ماه دسامبر سال جاری با قیمتی ۴۹۹۹ دلاری به بازار عرضه گردد. همان‌طور که از قیمت این محصول نیز بر می‌آید، تمامی مشخصات یک دستگاه قدرتمند را داراست.

ادامه مطلب